Ik begin hier een lijstje hoe in de Benelux het menselijk ras muteert en veredeld.
Het lijstje mag gekopieerd, gecorrigeerd, of aangevuld worden :
* Intelligente mensen koppelen gemakkelijk, en krijgen gemakkelijker een goedbetaalde job.
Dit zijn twee zaken die meer nakomelingen geven met meestal dezelfde kwaliteiten.
* Handige getalenteerde mensen koppelen gemakkelijk, en krijgen gemakkelijker een goedbetaalde job.
Ik bedoel hier dus vakmensen die arbeid verrichten al dan niet op zelfstandige basis
Ook zij geven meer nakomelingen met meestal dezelfde kwaliteiten.
Ook het meer geld verdienen kan de kroost vergroten.
Ik maak dus de link: talenten > kwaliteiten > geld > opvoeden en onderhouden van kroost !
* Mediamieke intelligente getalenteerde personen zijn echte plantrekkers; zij komen in de politiek, de leiding, de media enz.
Ook zij verdienen meer wat zich uit in het onderhoud van een gezonde kroost.
* Personen met een handicap doen ook soms pogingen voor nakomelingen. Maar dit is meestal hard labeur, en niet succesvol.
*Sportieve of krachtige mensen hebben ook meestal een waardige job, en kiezen meestal ook een waardige partner, wat zich uit in een carrière met meestal gezonde nakomelingen.
* Tevens een algemeen feit, dat overal geld, is dat doordat de geslachten gescheiden zijn men in goede conditie en in form moet zijn om de coïtus uit te voeren en een vrouw hiervoor moet veroveren. Dit gaat ten voordele van de nakomelingen.
Als men tweeslachtig was en men in je eentje nakomelingen kon verwekken,
zouden er meer identiteiten zijn met slecht DNA, en men een soep creëren van teveel gebrekkige mensen gemixt met gezonde .
Puzzels