kennelijk doet het er toe, je blijft maar refereren naar je autoriteit en kennis en universitaire geschooldheid.
Jammer dat dat nodig is om duidelijk te maken dat je niet zomaar uit je nek kletst en dat ik weet waar ik over praat. Weet je nog????? Heb gewoon wederzijds respect en behandel argumenten serieus.
Dan moet je me toch eens uitleggen waarom de voorbeelden van zweistein de E-Theorie tegenspreken.
Zij laten gewoon zien dat soorten gedurende (zogenaamd) miljoenen jaren 'constant' zijn gebleven, wat je niet zou verwachten op basis van mutatiesnelheid.
Hij probeert met zijn voorbeelden duidelijk te maken dat er geen reden is om te denken dat er evolutie is. Hij zoekt daarvoor de voor hem meest overtuigende voorbeelden van uit. Logisch. Toch? Hij zal niet met het paard als voorbeeld komen, want dan valt er weer veel uit te leggen. Het is jullie taak om vervolgens te vragen: "en hoe zit het dan met de paarden?". Toch?
En dat Talkorigins hun info bij "jullie" gehaald hebben...sta me toe daaraan te twijfelen.
Idd, daar heb je gelijk in. Ik bedoelde dat zij hun info bij de wetenschap vandaan halen. Het betreffende stukje is indirect onderdeel van mijn vakgebied. Ze hebben het niet letterlijk van ons, maar wel bij onderzoekers uit hetzelfde vakgebied.
Kan dat oogloze grottendiertje geen voordeel hebben in een donkere grot? "Geen oog" kan niet ontsteken bvb
Het levert geen nadeel op en daarom blijft het overleven.
En verduidelijk dat schedel-argument eens daar begrijp ik als leek geen fluit van
Schedels worden er in alle soorten gevonden. Zogenaamd ook de missing-links. Wanneer men een schedel vindt met uit-stekend gebeente boven de ogen, een laag voorhoofd en afgevlakt achterhoofd, dan heeft men het al gauw over een primitieve mensachtige. Echter met de door mij genoemde feiten is het zeer wel te begrijpen.
Dus er is geen moment geweest dat bv 4 mensensoorten op onze aarde leefde ?
Ik ben geen vraagbaak hoor! Veel antwoorden zijn te vinden op het internet.
Er leven nu ook vele soorten mensen op deze wereld. Vrolijke, chagrijnige enz. Nee grapje. Je hebt Chinezen, Afrikanen, Zuid-Amerikanen, Europeanen enz. Vroeger ook.
Deze fossielen zijn van mensen die eerder en sneller degenereren dan wij ?
Ik snap je vraag niet.
Hoe gaan gelovige om met het idee dat er meerdere mensensoorten op aarde liepen (heeft god deze dan niet geschapen)
Oke, je eerste vraag was dus een retorische vraag.
Hoe gaan gelovigen om met het idee dat er meerdere hondenrassen zijn? Heel eenvoudig. Die rassen zijn geen product van evolutie, maar van kruising van aanwezige variatie. Zo ook met de mensen.
Je laatste vraag begrijp ik ook niet.
Ik heb net even de reactie van CreaBea gelezen. Wat een prutser zeg, die CreaBea
Voor het gemak vergeet hij wel even te vertellen dat deze dieren vrijwel zonder uitzondering beter zijn gaan ruiken en gevoeliger zijn voor trillingen.
Ze zijn niet BETER gaan ruiken en GEVOELIGER geworden voor trillingen, maar in het donker zonder ogen is dat het enige waar nog selectiedruk op staat. Heeeeel veel selectiedruk. In de open zee waar meer licht is, staat er minder selectiedruk op het gehoor- en voelsysteem. Foutjes in dat systeem ten gevolge van degeneratie worden meer getolereerd!!
De vissen in de grotten hebben geen nieuwe genen gekregen om beter te horen, maar hun genen om te horen zijn beter beschermd!
Het feit dat vissen in grotten beter horen en voelen dan vissen in de open zee bewijst maar weer eens dat degeneratie een feit is.
Ja, de pinguin ook. Het is vrij moeilijk om te kunnen vliegen, Peter. Daar heb je een hele lichte bouw en lichte broze botjes voor nodig. Niet zo handig als je ook wil kunnen zwemmen.
Nooit vroeger samen met paps de eendjes brood gegeven?
Bovendien, en daar draait het allemaal om en ontkracht meteen welk voorbeeld hij ook aandraagt: evolutie doet maar wat, er is geen "beter", het enige wat telt is hoeveel kinderen er in leven blijven die zelf weer nageslacht produceren.
Juist! En dat zijn de kinderen die het meest voordelig zijn t.o.v. hun soortgenoten. Dus de kinderen die het minst gebrekkig zijn. Dus:
niet de besten, maar de minst slechten!
Ik ga nu weekend vieren als jullie het niet erg vinden. Tot horens!
Groet,
Design
In the beginning.....