Na velen jaren (ongeveer 10 jaar) valt mijn TI-84 Plus continu uit, ik heb de veertjes uitgerekt en de batterijen al vele malen op korte tijd vervangen; het werkt niet.
Binnenkort komen de examens eraan en dit wil ik graag hebben:
- Statistiek: dit is prachtig bij de TI-84 (dus dat heb ik nodig)
- apps: het periodiek systeem is een handige app als ik mijn periodiek systeem vergeten ben
- programmeren is knap lastig: hiervoor moet ik YouTube gebruiken en beperkt zich vaak tot abc formules en dingen die ik toch niet gebruik, dat zou dus wel beter kunnen met een handleiding die ik mis. (minpunt)
- levensduur batterij was oké
Veel is er in al die jaren niet veranderd: nu weet ik dat je wel een leuke custom layout op je GRM kunt kiezen en als je superveel geld wilt uitgeven heb je een toestel met schermverlichting maar deze is bijna dubbel zo duur als ik mij niet vergis. Dan heb je nog toestellen met een achtergrond zoals op je desktop, ook best leuk maar ik weet niet of het dan al die andere statistische functies ook heeft ?
Wat is volgens jullie qua prijs/kwaliteitsverhouding een goede keuze voor mij?
PS:
Ook qua prijzen en garantie weet ik het niet goed: even de Mediamarkt binnenstappen of kiezen voor een online winkel ?
Tegenwoordig wordt er zoveel in China en Korea gemaakt door outsourcing dat ik me best kan voorstellen dat het na 2 jaar opnieuw defect is, vandaar mijn vraag. (heb vele TI-84 van medestudenten gebruikt en bij de nieuwe TI-84 lijken de knoppen wat te haperen)
Puzzels