Moderator: Rhiannon
Niet alle Nederlanders zijn even verstandig, en er zijn er die denken dat Wilders het bij het rechte eind heeft, c.q. altijd heeft gehad.Denkt men in Nederland dat wilders nu gelijk begint te krijgen ,met alle aanslagen van moslims of niet,zijn Nederlanders daar te nuchter voor ?
ok nog steeds staat mijn wetenschappelijke vraagdanny binda schreef: Bedankt bartjes,maar goed mijn vragen zijn hier niet mee beantwoord ?
waarom zijn er bij deze grote gebeurtenissen geen verkiezingen gedaan,alvorens Nederland zich in een multiculturele maatschappij heeft veranderd,ik bedoel jullie voorouders hebben dit landt opgebouwd.
Nu zijn de gevangenissen overvol,LETOP dit is puur wetenschappelijk wat ik vertel.etc etc
dit is een puur wetenschappelijke vraag ? Als we de klok zouden terug draaien,zou Nederland slechter of beter uit de bus komen met of zonder een multiculturele samenleving ?
thats the 1 milion dollar question
danny binda schreef: Denkt men in Nederland dat wilders nu gelijk begint te krijgen ,met alle aanslagen van moslims of niet,zijn Nederlanders daar te nuchter voor ?
danny binda schreef:ok nog steeds staat mijn wetenschappelijke vraag