zal ook wel iets met het prijskaartje te maken hebben. Duurdere auto's maken ook minder lawaai.. ..sillyconmarc schreef: Pfff... Raar... Dan is het fruitmerk toch wel anders.
Ja mijne is ook i5. En hij was €500 wat ik nog wel redelijk vind haha maar hij is inmiddels wel al 3 jaar oud. Maar moet je echt een dure laptop hebben voor het folden? Want ik wilde het proberen op laptops van familie maar die zijn niet veel duurder.sillyconmarc schreef: Pfff... Raar... Dan is het fruitmerk toch wel anders. Ik doe nu 6 á 7000 punten per dag zonder lawaai en zonder warmte. Ventilatortje draait niet eens op halve toeren. En het is ook een Intel processor. I5.
Geen idee, een fatsoenlijke ventilatie om langere tijd op hoog vermogen te kunnen draaien is wel noodzakelijk. En dat kan dus van model tot model variëren. Ik weet van meer laptops die er om die reden mee gestopt zijn.Molariteit schreef: Ja mijne is ook i5. En hij was €500 wat ik nog wel redelijk vind haha maar hij is inmiddels wel al 3 jaar oud. Maar moet je echt een dure laptop hebben voor het folden?
Het kan kennelijk nóg korter :Jan van de Velde schreef:
Korte namen zijn populair onder nieuwe vouwers lijkt het.
Er is maar één letter die nog minder ruimte inneemt.
zet'm op....
Die grote is bijna af. Ik ga de PC deze middag ook eens laten aanstaan, zo zou het zeker morgenochtend klaar moeten zijn.Jan van de Velde schreef:
Na lange afwezigheid ook weer terug aan het vouwen =D>
zet'm op....
bring the goodies
Ik doe mijn best.. inmiddels draaiend: 1x Airbook, 2x Quadcore PC, 2x NVidia GT640Jan van de Velde schreef:
Een veelbelovende vouwersnaam...
bring the goodies
welkom terug