Puzzel Puzzels
aaargh
Artikelen: 0

Re: Wie is de jongste?

aug-91

Ben dus een redelijk jonge maar toch niet in de top 3

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

kristof88

Oktober 88, één van de jongere 88'ers :shock: .
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

ZVOO

1982
Anonymous

Bestaat er niet al een topic waarin je kan vermelden hoe oud/jong je bent :shock:
Wouter_Masselink

Ja dat bestaat. Deze leeftijd gaat maar tot minimaal <16 (volgens mij). Hiermee kunnen mensen dus aangeven wie het jongst is. (niet dat dat me heel nuttig lijkt, maar dat is iets anders)
"Meep meep meep." Beaker
Revelation

[offtopic]Wouter, misschien kun je je ongelimiteerde moderator-skills gebruiken om één l uit allmighty te halen, dat staat beter :shock:

[/offtopic]
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
Anonymous

Ik hoor bij de wat jongeren, November 1991,

ik zit nu in de derde, en daar ben ik helemaal de jongste
Jan van de Velde

1959, maar soms voelt het als 95, dan weer als '95.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
markzor

april 1990
Sjeares

Maar hoe wil je nou weten wie de jongste is,, veel mensen posten hier niet eens
kombelpeter

Tsja =P ik kan wel de grote lijnen dan zien :shock:
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Ger

juni '83
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
nils

Ik ben van 1991 (april)
Assassinator

21 oktober 1990, ik vraag me alleen af hoe jonge mensen (als ik, komboltpeter en nils) op een forum als dit verblijven (vooral een vriend van mij)

hij vind vooral dat we geen commentaar zouden moeten leveren op een bepaalde slag mensen, zéker niet op onze leeftijd :) iemand een idee?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

ads

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Jan van de Velde

hij vindt vooral dat we geen commentaar zouden moeten leveren op een bepaalde slag mensen, zéker niet op onze leeftijd  iemand een idee?
Ja, gewoon géén commentaar leveren op mensen, ongeacht wie of welk "slag". :) Dat kun je al simpel doen door commentaar op hun uitlatingen te geven, en dat kan weer door te vermijden de woorden jij en jou te gebruiken. Dus in plaats van: "Dat zeg jij nou wel......" gebruik je dan bijvoorbeeld "dat wordt hier nou wel gezegd...."

Dan kun je je ei kwijt, zonder dat je persoonlijk wordt. En onthoud ook vooral dat een forum via beeldschermen geen stoere-jongens-onder-mekaar-schoolplein is. Je ziet tijdens het typen van jouw uitspraken de lichaamstaal van een ander niet veranderen (begint defensieve of juist offensieve houding aan te nemen, begint te blozen, verbleekt) en dus krijg je ook geen gelegenheid om nog tijdens het schrijven je boodschap wat anders te verpakken als reactie daarop.

Kortom, blijf zo lang mogelijk zo neutraal mogelijk, weeg je eigen woorden op een goudschaaltje, maar doe dat niet direct met de woorden van een ander. Bouw altijd wat elastiek in in wat je schrijft maar ook in wat je leest......

Niet alles wat als een aanval leest is ook als aanval bedoeld. Het meeste zelfs niet denk ik.

en hier had ik eerst getypt:

Niet alles waar jij een aanval in leest is ook als aanval bedoeld. Het meeste zelfs niet denk ik.

Voel je het verschil?? :wink:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!