Puzzel Puzzels
jurrr
Artikelen: 0

Ervaring als apotheker

Hallo,

Om meteen met de deur in huis te vallen stel ik meteen mijn vraag. Zijn er hier apothekers die hun ervaring willen delen over het uitoefenen van hun vak en hun ervaringen in de sector? Alle reacties zijn welkom, positief dan wel negatief.

Ik stel deze vraag omdat ik na enige tijd werkzaam te zijn in de reclame erachter kom dat ik daar mijn energie niet de rest van mijn leven in wil steken. Ik kijk uit naar een carriereswitch en wil weer een universitaire studie volgen. Mijn voorkeur gaat uit naar farmacie, omdat het technische met het maatschappelijke wordt gecombineerd.

Helaas hoor ik uit mijn omgeving en in de media veel slechte verhalen over de sector en wordt het door veel mensen ontraden. Ik hoor dat de apotheker steeds meer een speelbal wordt van de industrie en hij meer en meer de functie van doorgeefluik heeft en door papierwerk weinig toekomt aan de werkzaamheden waarvoor opgeleid. Laatst was er in de media te horen dat een derde van de apothekers niet meer met bezieling werkzaam is en zelfs een kwart binnen het jaar opzoek wil naar een andere baan.

Is dit een te eenzijdig beeld wat mij wordt voorgesteld of is het echt zo slecht als ik me nu inbeeld. Ik lees graag alle ervaringen!

ads

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Rumi

Re: Ervaring als apotheker

Ik zou je wel wat kunnen vertellen over de opleiding Farmacie als je dat wilt?

ads

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Drieske

Re: Ervaring als apotheker

Opmerking moderator

Verplaatst naar studiekeuze.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Studiekeuze”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!