Puzzel Puzzels
Mrtn
Artikelen: 0

Onbekende kunstenaar

Dag allemaal,

Zie afbeelding. Ik ben op zoek naar de kunstenaar die dit gemaakt heeft.
Het zou van Rodin moeten zijn, maar het past niet geheel in zijn stijl. Het schurkt ook een beetje aan tegen de stijlen van Picasso en Matisse maar wellicht is het een tijdgenoot?
Google image search (reverse) heeft me niet geholpen maar ik wil graag meer te weten komen over deze schets. Wie kan me meer over dit werk vertellen?

Alvast bedankt!

Martin
Bijlagen
Rodin
Rodin 426 keer bekeken
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

ads

Steun Sciencetalk Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

descheleschilder

Re: Onbekende kunstenaar

Het doet mij meer het meest aan Picasso denken, daar hij gefascineerd was door de vierde (ruimte)dimensie, waarin je alle kanten en delen van een vrouw in één keer kunt overzien (vandaar dat hij vaak vrouwenhoofden met twee neuzen schilderde, van twee kanten bezien). Jammer dat er handtekening bijstaat (hoewel je zou kunnen stellen dat het werk zélf de handtekening is).
Of is het een heel snel gemaakte tekening van Heyboer (ik zag een keer dat een van zijn vrouwen hem maande tot het zetten van een handtekening daar hij (zij?) er anders geen 25 000 euro voor kon vangen).
Ik lach en dans, dus ik ben; bovendien blijft ondanks de wetenschap het mysterie bestaan!

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Mrtn

Re: Onbekende kunstenaar

Bedankt voor je reactie, toch nog maar een keer doorzoeken naar wie de artiest is (in de hoop een plaatje van hoge kwaliteit te vinden).
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!