Ik vind het zelf heel erg slordig en niet een beetje
Maar nu vragen ze ook nog de RC.Moet ik dan de weerstand nemen en de weerstand van de condensator ?
klazon schreef: ↑wo 13 mar 2013, 19:48
Ik weet niet waar je dat hebt ontdekt, maar dat is niet goed.
De RC-tijd is de weerstandswaarde in ohms maal de condensatorwaarde in farads. De uitkomst heeft de dimensie van seconde.