Hallo,
Ik volg Mlo opleiding. Bij het onderwerp over chemische bindingen vroeg ik me af hoe de gemeenschappelijke elektronenparen zich gedragen. Vrije elektronen en elektronenparen bewegen constant om de atoom heen. Maar hoe bewegen de gemeenschappelijke elektronenparen? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Alvast bedankt.
Puzzels