Beste iedereen,
Ik ben een student aan de Open Universiteit Nederland en op dit moment voer ik een onderzoek uit naar de betrouwbaarheid van een 'persoonlijkheidsvragenlijst" die net uit het Engels is vertaald.
Het is de bedoeling dat deze persoonlijkheidsvragenlijst in de toekomst veelvuldig gebruikt gaat worden in de klinische praktijk en in arbeidsselecties.
Voordat deze vragenlijst kan worden gebruikt moet er onderzoek worden gedaan naar de betrouwbaarheid van deze vragenlijst en daarvoor heb ik een aantal mensen nodig.
Indien u meedoet, betekent dat dat u een vragenlijst van mij per post opgestuurd krijgt, deze invult en terugstuurt(in een bijgevoegde al gefrankeerde enveloppe) en een week later nog een vragenlijst invult met dezelfde procedure. Uiteraard worden alle gegevens anoniem behandeld en adressen worden onmiddellijk vernietigd na het onderzoek en NIET doorgegeven aan derden! U zult dus later naar aanleiding van uw deelname aan dit onderzoek niet worden lastiggevallen door vervelende bedrijven die ook willen dat u meedoet met hun onderzoek. Dit is uitdrukkelijk eenmalig!
Op dit moment ben ik met spoed op zoek naa rmensen die mij willen helpen in dit onderzoek.
Als u mee wilt doen, laat u mij dit dan weten op [E-mail adres niet toegestaan]@gmail.com en laat uw adres achter, zodat ik u de eerste vragenlijst op kan sturen. En als u vragen heeft, kunt u mij mailen. U kunt mij ook bellen op 06-55801792
Met vriendelijke groet,
Martin van Duijn
student Open Universiteit Nederland
Puzzels