Ik heb geen ervaring met coach, maar omdat nog niemand anders gereageerd heeft doe ik maar een gokje.
"(" niet verwacht
Dat klinkt in mijn oren alsof je aantal open- en sluit-haakjes niet overeen komen.
In jouw tekst hierboven is dat in orde, maar heb je dat met cut & paste overgenomen uit je coach input, of heb je het hier opnieuw getypet en staat het in je coach input wellicht toch net even anders?
Bovendien gebruik je veel overbodige haakjes, bijvoorbeeld:
R = 0,1392+(0,258/(2,68 + L))*((z*A*v^1,825)/1000)
Dat kan ook geschreven worden als:
R = 0,1392+0,258/(2,68 + L)*(z*A*v^1,825)/1000
of nog simpeler:
R = 0,1392+0,258/(2,68 + L)/1000*z*A*v^1,825
Ik weet niet of coach een probleem heeft met overbodige haakjes, maar als niets anders helpt .......
Maar mogelijk ligt het aan heel iets anders, bijvoorbeeld het gebruik van Integraal.
C1 = Integraal(Q;S)
Ik heb geen idee wat hier nou werkelijk staat. In een coach manual dat ik op internet vind staat:
Integraal(C;r)
Integraal voert een numerieke integratie uit van de waarden
in bronkolom C. r is de integratieconstante (de beginwaarde).
Dus eerste variabele is de bronkolom (wat dat ook betekenen mag). Bij jou is dat Q.
Voor zover ik kan beoordelen bestaat Q alleen uit beginvariabelen V, L, B en T die niet veranderen. Dus wat valt er dan eigenlijk te integreren?
Maar zoals gezegd: ik ken coach niet.
En eigenlijk begrijp ik je hele model daarom ook niet, maar dat is van latere zorg, eerst die foutmelding wegwerken.