Beste dames en heren op dit forum,
Ik zal mezelf even voorstellen, mijn gebruikersnaam is Ruijzendaal. Ik ben student metaalbewerking. Ik kwam onlangs een video tegen, waarin ze een metaal genaamd Cesium laten smelten door alleen in de hand te houden! Als student metaalbewerking stond ik hier met enorme fascinatie naar te kijken, omdat ik weet hoeveel moeite het kost om een metaal te smelten.
Daarom ben ik nu op zoek naar een kleine sample van dit prachtige metaal om naar te kijken. Na wat research ben ik meteen achter de ook wat gevaarlijke kant van Cesium gekomen, en wil u allen goed duidelijk maken dat ik niet van plan ben om dit in water te gooien. Ik ben ook niet van plan om hiermee te experimenteren, alleen observeren.
Zoals ik al zei, ik ben een student en heb niet veel te spenderen, toch ben ik op zoek naar een vooral veilige sample. Wie o wie heeft ervaring met het aanschaffen van Cesium? Ik ben bekend met Smart-Elements. Ik ben slechts op zoek naar 5 gram van dit prachtige metaal in mooi glaswerk. Ik sta natuurlijk ook open voor 2e hands samples.
Bij voorbaat dank!
Ruijzendaal
Puzzels