Puzzel Puzzels
oiio
Artikelen: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 19:09

Re: Ik stel me even voor :)

Gegroet éénieder en alleman !

Mijn account bestaat hier dus nog wel degelijk :)

Heb hier tijdens mijn middelbaar nog wel wat rondgehangen en af en toe tijdens het begin van mijn studie maar beetje uit het oog verloren.

Mijn master zit er nu op en ik ben met de lerarenopleiding bezig met de bedoeling chemieleerkracht te worden nu dus het leek me de moment om deze account nog eens onder het stof uit te halen.

Blij terug te zijn, hopelijk kan ik van dienst zijn en vice versa

oiio

ads

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Orgsyn
Artikelen: 0
Berichten: 76
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 16:54

Re: Ik stel me even voor :)

Aangenaam, ik stel me ook even voor. Ik ben hier nu een paar maandjes dus dat lijkt me wel zon goed idee :)

Ik ben Freek, 23 jaar, en ik heb HBO en daarna Master scheikunde (synthetisch organische chemie) gedaan.

See you around!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

nickcroft
Artikelen: 0
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 21:33

Re: Ik stel me even voor :)

ik ben nick, ik woon in roosdaal, belgie. Ik zit in men 4de jaar biotechnieken te KTA horteco in vilvoorde. en dat is het zo een beetje.
poelske1
Artikelen: 0

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo iedereen, mijn naam is Nick.

Ik ben geboren op 17/05/1994 en woon in Kampenhout, België.

Ik zit momenteel in het 5de middelbaar en volg de richting Chemie.

Van de 34 lesuren per week, heb ik 14 Chemie.

even een opsomming ervan:

6u Analytische chemie (2 theorie, 4 labo)

4u Organische Chemie (2 theorie, 2 labo)

4u Chemische Technologie (2 theorie, 2 labo)

Ik hoop dat ik soms wel eens iemand kan helpen met de kennis die ik tot nu toe al bezit :)
Gebruikersavatar
G0erwt
Artikelen: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 29 okt 2017, 08:03

Re: Ik stel me even voor :)

hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum, maar wel bekend met allerlei aspecten van ICT en wetenschap. Aangezien het altijd lastig is in het begin ergens te starten stel ik me maar even voor en heb tevens een vraag.
Ik ben al lang gepensioneerd, maar besteed nog veel tijd om mijn technische en wetenschappelijke nieuwsgierigheid te bevredigen. Dus lees ik ook veel. Achtergrond: TU-Delft lucht- en ruimtevaart; hoewel dat in mijn tijd nog TH-Delft heette en vliegtuigbouwkunde. Daarna(ast) ICT, vooral in de techniek. Hobbies: denksporten zoals dammen, schaken ('normaal', Chinees en Japans), go, Othello en nog vele andere. En amateurfotograaf.
Mijn vraag is de  volgende.
Welke bandbreedte zou nodig zijn om op afstand dezelfde nauwkeurigheid te krijgen om iets te bekijken als wanneer men er "met zijn neus op staat"?
Achtergrond.
Het blijkt nu al mogelijk om op afstand operaties te doen. Daar is wel hele speciale apparatuur voor nodig. Dat is in de medische wetenschap echter een aanvaardbaar aspect.
Nu echter een heel andere idee.
Stel dat we een bandbreedte beschikbaar kunnen krijgen om vanuit huis de wereld elders 'natuurgetrouw' te kunnen waarnemen. Welke impact zou dat kunnen hebben op bv. de reisbranche? Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan (vlieg)reizen. Als ik echter via zo'n breedbandverbinding door een stad of park ergens in de wereld zou kunnen struinen dan zou dat een verrijking zijn.
P.S.
Als ik het goed gezien heb stellen mensen zich, sinds lange tijd, niet meer voor op dit forum. Dus ... misschien leest ook  iemand dit?
Gebruikersavatar
Professor Puntje
Artikelen: 0
Berichten: 11.341
Lid geworden op: vr 23 okt 2015, 23:02

Re: Ik stel me even voor :)

Goedendag, welkom. Je kunt het beste je vragen in het toepasselijke (sub)forum stellen, daar is de meeste kans dat iemand met belangstelling voor de betreffende vraag het leest. Je huidige vraag lijkt mij thuis te horen in "Praktische en overige technische wetenschappen". 
Reacties graag zonder gebruik van AI.
Gebruikersavatar
koolstofje
Artikelen: 0
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 18:16

Re: Ik stel me even voor :)

Kben nieuw, zie bijsluiter.
UZBL browser internet without mous. super fast with very low cpu usage. Anyone can build a fast processor. The trick is to build a fast system..antiX-17

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Gebruikersavatar
Michel Uphoff
Artikelen: 0
Berichten: 8.167
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 00:17

Re: Ik stel me even voor :)

Welkom! Helaas kunnen wij jouw bijsluiter niet vinden.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!