Ik zou denken 400 (4*100) maar volgens mij zie ik iets niet want dat zou te gemakkelijk denk ik.. Wat denken jullie?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JulieScience schreef:Oke, ik heb dit gedaan maar ik snap eigenlijk niet echt wat een boekenworm juist is en in welke richting deze zou gaan.
JulieScience schreef:(Ik begrijp de context niet echt)... Ik kan daarom uw vraag niet echt beantwoorden
Ik heb dit nu gedaan alleen weet ik niet wat ik nu juist kan zien..Nee dat klopt niet.
Maar Dit is iets dat je prima thuis uit kan proberen. Je hebt alleen 4 boeken nodig.
Pak boek A, stop iets tussen de eerste bladzijden, en zorg dat het aan de bovenkant van het boek een stukje uitsteekt.
Doe datzelfde voor boek D maar dan achterin.
En zet nu boeken A,B,C,D naast elkaar. Wat zie je?
Hou er rekening mee dat je de boeken niet op elkaar moet leggen, maar dat je ze naast elkaar zet zoals in een boekenrek. Probeer dit nog eens te doen. Er zou je iets moeten opvallen. Neem eventueel een foto als het je nog niet volledig duidelijk is.JulieScience schreef: Ik heb dit nu gedaan alleen weet ik niet wat ik nu juist kan zien..
Ik denk nog altijd 398
TD schreef:
Volgende de opgave eet de worm van de eerste pagina van het eerste boek (waar zit die?) tot de laatste pagina van het laatste boek (waar zit die?).