Nou, die zijn er echt wel. In Middelburg ken ik er een paar, en op andere plaatsen in Nederland heb ik ze ook gezien. Weliswaar niet met cijfers, maar meestal met een krans van lampjes die stuk voor stuk uitgaan zodat je een indicatie hebt wanneer je ongeveer aan de beurt bent.Benm schreef: Wat ik wel erg jammer vindt is dat we in nederland nog steeds geen aftellende verkeerslichten hebben,
Maar ook als er een enkel lampje is ingeschakeld betekent het dat je aanvraag daadwerkelijk in behandeling is, en niet alleen maar dat je op de knop hebt gedrukt.
Puzzels