Xilvo schreef: ↑do 12 sep 2019, 09:50
Het enige wat je nu doet is schreeuwen dat iedereen het mis heeft doet zonder je ook maar even in de materie te verdiepen, zonder ook maar één inhoudelijke vraag te stellen.
De vraag leek me nochtans duidelijk, ik had ze nog 's samengevat in 4 punten. Dat jullie het antwoord schuldig zullen blijven is evenzeer duidelijk. Spijtig, het leek me een goede discussieaanzet. Want als uit experimenten blijkt dat de theoretische warmteverliesmodellen er vlotjes 20 tot 30% naast kunnen zitten, dan moet het voor iedereen duidelijk zijn dat er wat schort aan de huidige theorie … die jullie blijkbaar als (wetenschaps)religieuzen willen blijven verdedigen.
Het enige wat jullie na mijn eerste bewijs (de kubus) hoefden te vertellen was, dat
volgens de huidige stand van de wetenschap het wel degelijk zo is dat je met méér isolatie, méér warmte kunt verliezen. Alleen dan, is mijn bewijs er géén. Maar op één of andere manier, blijken wetenschappers dat liever niet luidop te vertellen. Q.e.d.
Als ik jullie een boek mag aanraden: "The Science Delusion" van Rupert Sheldrake - Dr. in de biochemie. Maar als je daarin zal lezen dat zelfs de lichtsnelheid géén constante blijkt … niet in de hoek smijten, hé