Meebewegen met een auto kan op die hoogte ook.
Dat gaat wel de hele zaak veranderen natuurlijk.....
Translaties behoren ook tot de lorentz-transformaties.
Dit gaat een grote invloed hebben op dingen als gelijktijdigheid etc... maar dingen als lengte en tijdsintervallen zijn invariant onder translaties. Denk dus niet dat we ons zorgen moeten maken over welke plek we hebben in het publiek tenzij je het over de historiek van startsignalen en dergelijke wil hebben.
Wat betreft beschuldiging over dingen verdraaien, niets willen bijleren etc... Lees eens het bericht van de topic starter,
jullie eigen bericht en dan mijn eerste bericht. Het interesseert me niet wie er gelijk heeft maar als een moderator(!!!) een welles nietes spelletje speelt en de ene slogan na de andere neerpent dan kan ik misschien inderdaad wat kortaf antwoorden.
Na 6 pagina's gepraat geef ik een cijfer (had ik veel eerder moeten doen) en dan beginnen jullie een discussie of het een fototoestel is of met het blote oog etc... .
Dit afwijken en per se het laatste woord willen hebben zorgt ervoor dat topics soms tientallen pagina's lange worden zonder dat er eigenlijk concrete antwoorden komen. Vroeger was dit het geval in theorieontwikkeling, altijd al een vreemde plaats geweest op dit forum maar soit, de kwaliteit in de rest van deze website mag wel gehandhaafd worden.