Ik zie nog een stuk of drie nieuwelingen, hoera.
nu even geen tijd voor details, afstandsnderwijs aan 180 VO-leerlingen van 7 verschillende niveaus....
Thnx!Astone schreef: ↑vr 03 apr 2020, 10:34Ja, dat is een van de COVID-19 projecten: https://apps.foldingathome.org/project?p=14610
en Brain.Builders schiet nogal onbeschaamd door met inderdaad een heel zware machine. Intussen al 700 000 punten.
deze dag "gewoon"gewerkt (en nog bezig, maar nu even pauze). Relatief ongestoord alles klaarmaken voor de komende week, overzichtjes maken van leerlingen die zich niet hebben laten zien en naar de mentoren sturen, uitlegfilmpje maken van hoe je een molecuulformule noteert op basis van een getoond molecuulmodel (met van die bolletjes), dat soort dingen.
Dat lijkt bij mij de laatste paar dagen grotendeels genezen, de computer draait bijna niet meer idle.
Ok, misschien valt het mee. Ik zag gisteren in mijn log dat ik 10 uur op een WU heb gewacht. Eerder heb ik er nog niet op gelet.Dat lijkt bij mij de laatste paar dagen grotendeels genezen, de computer draait bijna niet meer idle.
heel erg welkom
Jan van de Velde schreef: ↑za 04 apr 2020, 18:44en Brain.Builders schiet nogal onbeschaamd door met inderdaad een heel zware machine. Intussen al 700 000 punten.
Geen schande voor de "kleine" vouwertjes zoals ikzelf trouwens, zonder die kleintjes met hun cpu-tjes zouden deze projecten niet eens kunnen draaien, Die grote GPU-s kunnen alleen het eenvoudigere werk doen (veel daarvan weliswaar....)
Gezellig, en neem wat honing mee