Mooi verhaal ik heb het gelezen hoor .Maar ik las ook dat ze er zelf kanttekeningen bij zetten .
The paper was met with a lot of media attention, but it also raises questions. Why only Skrillex? Why no other music? Why not try different frequencies of sounds rather than a music track? The researchers were not available to answer these questions, but in their article they say that they “used this electronic song in the experiments due to its loudness and pitch.”
Het klopt ook met de vraag hoor letterlijk.Maar Misschien had ik het iets specifieker moeten stellen .Dat ze zo communiceren lijkt me inderdaad voor hun een zeer handige manier. Misschien eigenlijk wel de enigste Voor grote afstanden .
Maar ze zullen niet communiceren met elkaar als ze iemand gaan prikken lijkt mij.
Dan blijft de enigste reden over dat de vleugels te snel heen en weer moeten gaan om stil te blijven hangen zodat ze een plekje uit kunnen kiezen .
Ik heb geen idee hoeveel vleugel slagen het meer kost om stil te blijven hangen .Maar ik las dat een helikopter ook het meeste motorvermogen nodig heeft om stil te blijven hangen .En dat is net zoals zwemmen of watertrappen .
Misschien dat je daarom ook een zwerm niet echt hoort omdat ze daar niet echt stil hangen maar continue blijven vliegen .
Ik heb overigens ook nog het liedje beluisterd op you tube .Ik denk dat ik dan toch voor de mug zou gaan.