powersupplies hebben koeling nodig, Die naden/sleuven zijn ervoor om koellucht aan te kunnen voeren. Die mag je dus niet afplakken.vincentcius schreef: ↑zo 20 sep 2020, 01:03 Misschien moet ik de naden maar goed afplakken met ducktape.
powersupplies hebben koeling nodig, Die naden/sleuven zijn ervoor om koellucht aan te kunnen voeren. Die mag je dus niet afplakken.vincentcius schreef: ↑zo 20 sep 2020, 01:03 Misschien moet ik de naden maar goed afplakken met ducktape.
Producten die je in europa koopt hebben strengen veiligheidstesten en vrijgave prcodures doorlopen. Voor spul direct uit China heb je daar geen enkele garantie op.vincentcius schreef: ↑zo 20 sep 2020, 06:04 Ik zat nog even te speuren en zag deze site . https://www.worthpoint.com/worthopedia/ ... t-50527023 Hij had dus origineel een accu van 33 Ampère . Dan zou ik dus inderdaad met een voeding van 30 Ampère goed zitten . Zag ook nog deze staan https://nl.aliexpress.com/item/33040374911.html wel iets langer wachten altijd .
Nee, dat lees je niet goed. De accu is 33 ampereuur (Ah). Dat is een aanduiding voor de energie-inhoud.
Dank je klazon .Heb dat inderdaad ook wel es gehoord bij auto s als ze moeten starten .Maar aangezien dit een golfkarretje geweest was neem ik aan dat de 12 V 35 ampère transformator wel genoeg zal zijn .
Beste Hansh bedoel je dat je dacht dat ik de transformator zelf wilde afplakken met ducktape ?Nee ik bedoelde eigenlijk de houten behuizing eromheen die ook de motor bevat zodat daar geen water doorheen kan komen .Ik weet dat transformatoren zeer heet kunnen worden dus daar ga ik niets op plakken .HansH schreef: ↑zo 20 sep 2020, 10:11powersupplies hebben koeling nodig, Die naden/sleuven zijn ervoor om koellucht aan te kunnen voeren. Die mag je dus niet afplakken.vincentcius schreef: ↑zo 20 sep 2020, 01:03 Misschien moet ik de naden maar goed afplakken met ducktape.
mooi. Ik ben wel benieuwd of het werkt zoals je wilt.vincentcius schreef: ↑wo 23 sep 2020, 15:35 Oke dank .Ik zie nu toch wel wat geaarde stopcontacten in de keuken en bij de cv ketel .Alleen daar zeker verplicht .
Dat is een ferriet ontstoringsfilter.vincentcius schreef: ↑vr 18 sep 2020, 07:18 En waar is dat kleine ronde dingetje eigenlijk voor dat op de draad ligt van de Adapter ? Er staat EL op .047BC2DE-08BF-4AF3-8560-7225B99980A9.jpeg