Puzzel Puzzels
Saskia.
Artikelen: 0
Berichten: 26
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 12:17

Re: De grote relatietopic

8 maanden en 12 dagen een vriend.. nix 2 weken.. mocht ie willen :wink:
Who wants to live forever?

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Gebruikersavatar
Bas
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 21:53

Re: De grote relatietopic

Ben al jaren getrouwd, net als de meeste wetenschappers van mijn leeftijd.
Eh.. hoe oud ben je dan..? Kan ik een beetje inschatten hoe lang ik nog te gaan heb voor ik de ware eindelijk ontmoet.. :wink: :shock:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Elmo
Artikelen: 0
Berichten: 3.437
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 13:47

Re: De grote relatietopic

Elmo schreef:Ben al jaren getrouwd, net als de meeste wetenschappers van mijn leeftijd.
Eh.. hoe oud ben je dan..? Kan ik een beetje inschatten hoe lang ik nog te gaan heb voor ik de ware eindelijk ontmoet.. :wink: :shock:


30
Never underestimate the predictability of stupidity...
Gebruikersavatar
Bas
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 21:53

Re: De grote relatietopic

Ok, nog een jaartje of 4 geduld dus.. :shock:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: De grote relatietopic

8 maanden en 12 dagen een vriend.. nix 2 weken.. mocht ie willen  :wink:
Haha!

Betrapt Antoon!!

voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
StrangeQuark
Artikelen: 0
Berichten: 4.161
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 14:54

Re: De grote relatietopic

voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.
De Roze BH op je kop en de cape vond hij toch wat te gortig worden. ;) :shock:

(zie je eigen avatar btw, voordat je vreemde dingen gaat denken)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
peterA
Artikelen: 0
Berichten: 672
Lid geworden op: za 11 jun 2005, 15:53

Re: De grote relatietopic

voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.


Sedert een paar weken of voor een paar weken?
huh?
Gebruikersavatar
Wouter_Masselink
Artikelen: 0
Berichten: 8.560
Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 09:54

Re: De grote relatietopic

StrangeQuark schreef:
Lala schreef:
voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.
De Roze BH op je kop en de cape vond hij toch wat te gortig worden. ;) :shock:
Wie vond dat te gortig worden? Ik volg het niet meer. Je doelt op de ex van lala? Ik denk dat de ex van lala een zij is, maar goed. Zeker weten doe ik dat ook niet. :wink:
"Meep meep meep." Beaker
Gebruikersavatar
Math
Artikelen: 0
Berichten: 1.459
Lid geworden op: zo 06 feb 2005, 13:16

Re: De grote relatietopic

... Ik volg het niet meer. Je doelt op de ex van lala? Ik denk dat de ex van lala een zij is, maar goed. Zeker weten doe ik dat ook niet.  :wink:
Wat wel zeker is, is dat Lala een HIJ is. :wink:
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i
Gebruikersavatar
Wouter_Masselink
Artikelen: 0
Berichten: 8.560
Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 09:54

Re: De grote relatietopic

Tja wanneer een naam eindigd op een -a- dan word dit vaak in verband gebracht met vrouwen. Amalia, Anita, Consuela, Lala. Over de sexuele geaardheid van Lala doe ik geen uitspraken, wat deze ook moge zijn deze veroordeel ik niet. :shock:
"Meep meep meep." Beaker
Gebruikersavatar
Veertje
Artikelen: 0
Berichten: 6.715
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 17:43

Re: De grote relatietopic

Tja wanneer een naam eindigd op een -a- dan word dit vaak in verband gebracht met vrouwen. Amalia, Anita, Consuela, Lala. Over de sexuele geaardheid van Lala doe ik geen uitspraken, wat deze ook moge zijn deze veroordeel ik niet.   :shock:
:wink: http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...pid=19786#19786 :wink:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Gebruikersavatar
StrangeQuark
Artikelen: 0
Berichten: 4.161
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 14:54

Re: De grote relatietopic

Volgens mij heb ik het topic weer schaamteloos off-topic gemaakt. Zucht, ok vervang hij door zij en verder, never mind. :shock:

PS Sorry Lala voor mijn klakkeloze aanname dat je twee X chromosomen zou hebben. Volgens mij was Lala niet degene met die tas bij de Teletubbies, dus ik snap niet waar ik het vandaan heb.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Gebruikersavatar
Interface
Artikelen: 0
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 jul 2005, 15:26

Re: De grote relatietopic

Al meer dan 5 jaar gelukkig samenwonend met m'n vrouw(tje) (:

/me is 22 (:

[edit]

Hmmm, laatste post was 23 oktober ?

Damn lag ...

[/edit]
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: De grote relatietopic

StrangeQuark schreef:Volgens mij heb ik het topic weer schaamteloos off-topic gemaakt. Zucht, ok vervang hij door zij en verder, never mind. :roll:

PS Sorry Lala voor mijn klakkeloze aanname dat je twee X chromosomen zou hebben. Volgens mij was Lala niet degene met die tas bij de Teletubbies, dus ik snap niet waar ik het vandaan heb.
Nevermind...en m'n ex, sedert een paar weken, is van de vrouwelijke kunne.
Appareo decet nihil munditia?

ads

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

Gebruikersavatar
Math
Artikelen: 0
Berichten: 1.459
Lid geworden op: zo 06 feb 2005, 13:16

Re: De grote relatietopic

Nevermind...en m'n ex, sedert een paar weken, is van de vrouwelijke kunne.
Oei, weer single? :roll:
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!