Moderator: Rhiannon
Eh.. hoe oud ben je dan..? Kan ik een beetje inschatten hoe lang ik nog te gaan heb voor ik de ware eindelijk ontmoet..Ben al jaren getrouwd, net als de meeste wetenschappers van mijn leeftijd.
Eh.. hoe oud ben je dan..? Kan ik een beetje inschatten hoe lang ik nog te gaan heb voor ik de ware eindelijk ontmoet..Elmo schreef:Ben al jaren getrouwd, net als de meeste wetenschappers van mijn leeftijd.![]()
![]()
Haha!8 maanden en 12 dagen een vriend.. nix 2 weken.. mocht ie willen
De Roze BH op je kop en de cape vond hij toch wat te gortig worden.voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.
voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.
Wie vond dat te gortig worden? Ik volg het niet meer. Je doelt op de ex van lala? Ik denk dat de ex van lala een zij is, maar goed. Zeker weten doe ik dat ook niet.StrangeQuark schreef:De Roze BH op je kop en de cape vond hij toch wat te gortig worden.Lala schreef:
voor de goede orde: ik ben nu een paar weken vrijgezel.![]()
![]()
Wat wel zeker is, is dat Lala een HIJ is.... Ik volg het niet meer. Je doelt op de ex van lala? Ik denk dat de ex van lala een zij is, maar goed. Zeker weten doe ik dat ook niet.
Tja wanneer een naam eindigd op een -a- dan word dit vaak in verband gebracht met vrouwen. Amalia, Anita, Consuela, Lala. Over de sexuele geaardheid van Lala doe ik geen uitspraken, wat deze ook moge zijn deze veroordeel ik niet.![]()
Nevermind...en m'n ex, sedert een paar weken, is van de vrouwelijke kunne.StrangeQuark schreef:Volgens mij heb ik het topic weer schaamteloos off-topic gemaakt. Zucht, ok vervang hij door zij en verder, never mind.![]()
PS Sorry Lala voor mijn klakkeloze aanname dat je twee X chromosomen zou hebben. Volgens mij was Lala niet degene met die tas bij de Teletubbies, dus ik snap niet waar ik het vandaan heb.
Oei, weer single?Nevermind...en m'n ex, sedert een paar weken, is van de vrouwelijke kunne.