Na het lezen van uw bericht, ik ben op de gedachten gekomen dat het lijkt dat je in een zatte bui zomaar wat op heb getypt Crowdserver, of het zij zo dat dit een heel slecht gedicht is, daarom maar een antropologische zoektocht in uwer geschriften om aan te geven hoe vervelend het voor iemand is, en ook zal zijn, daar de tijd op een zin geen vat heeft, om deze zin, die om de reden van onderricht als maar langer wordt, door te lezen,want na het lezen van deze zin zul je begrijpen da het helemaal niet leuk is om een zin van 100 woorden op te schrijven want niemand begrijpt er geen snars van, heb ik de volgende zin in elkaar gezet: "Wat bedoel je."
-Marc Reynebeau,die ook over onmenselijke kracht beschikt met kerst,
... Het is nameljik heel normaal dat mensen geen onmenselijke krachten met kerst...
had alle massa van het universum in een klein balletje samengeperst.Zo hard dat het volledig vol was of zo hard dat er geen enkele lege ruimte in was en zei:Kijk nu eens niet naar mij maar naar jullie zelf want jullie zijn het alles of wat jullie noemen de top.En toen zette hij Is dit alles van Doe maar op.
En zette hij deze cd aan op een massaloze cd-speler?
Moraal van het verhaal:Uit het éné mogelijke mirakel volgt het ander zoals constant eender wat eender waar en wie zit er hier achter dat laatste want men wordt het nog steeds gewaar.
Een goed moraal, maar wat was het verhaal?