HansH schreef: ↑za 26 feb 2022, 09:59
Bob11180 schreef: ↑za 26 feb 2022, 09:19
ik wil het apparaat zo maken dat het toerental van de motor om de zoveel seconden ( 30-60 sec ) varieert.
en hetb liefst zo dat een chip dat willekeurig doet,
dus bijv 20 sec 45 toeren per minuut, dan 65 sec 80 toeren per minuut, dan 50 sec 110 toeten per minuut, dan 30 sec 55 toeren per minuut, et c etc etc onwillekeurig binnen de waardes van 45 - 120 toeren per minuut (dit moet ik nog meten met echt paardrijden)
ook dat is niet heel eenvoudig. Zou evt kunnen met een stappenmotor en elektronische besturing daarvoor. Maar dan zit je ongeveer op het nivo van robotbesturing voor de auto industrie en bedragen met een paar nullen voor de komma.
Maar nogmaals : het helpt misschien als je het forum laat meedenken over wat je nu eigenlijk voor functie wilt maken. Dat is dus iets anders dan de implementatie, wat je nu aangeeft.
Vaak zie je namelljk dat mensen iets vragen op basis van implementatie die in hun gedachten zit, maar als je dat uit zou voeren dan krijg je niet wat je eigenlijk wilt. Er zijn namelijk vaak meerdere wegen naar Rome om je doel te bereiken.
Een voorbeeld is bv iemand die aan een aannemer vraagt om een paal van 20 meter hoogte te plaatsen en verankerd in de grond. De aannemer maakt dat keurig in orde en later blijkt dat het ding bij de eerste de beste storm omvalt omdat hij er een windmolen op gezet heeft. Als de aannemer het hele plan had meegekregen dan had die zeker geadviseerd om het anders te doen zodat het wel zou hebben gewerkt.
ik ben een apparaat aan het maken waarbij ruiters kunnen oefenen met het meebewegen in de beweging van het hoofd van het paard (dus de teugels vast houden, paard beweegt hoofd van voor naar achter en de kunst is om dat in elk tempo, ritme te kunnen volgen zonder dat je als ruiter de druk veranderd)
ff heel plat, een apparaat wat een horizontale beweging maakt van ong 20cm, die de mens moet leren te volgen adhv aan het eind van de as die horizontaal beweegt, een touw te binden, dat de mens vast houdt, om zo te leren die beweging te volgen.
hopelijk is dit duidelijk genoeg? ik beweeg mij de hele dag tussen de paarden en ruiters, dus begrijp dat dit voor niet paarden mens mss niet duidelijk is?
heel stom, maar toen ik met dit idee kwam, refereerde ik ten eerste aan een 'f u c k machine' een apparaat met een dildo erop wat ook horizontaal beweegt en de snelheid is van in te stellen, die basis zoek ik, (zo'n apparaat kan ook langzaam als je internet mag geloven
, dat zoek ik dus , maar ipv met een knop die snelheid regelen, mag dat een chip zijn, die dat willekeurig doet