Sinds ik het tweede jaar van mijn vapro C opleiding volg vind ik dat ik te wenig theorie krijg. Later wil ik geen procesoperator worden maar ik wil me verdiepen in de scheikunde. Natuur- en wiskunde vind ik ook erg leuk. Na mijn opleiding kan ik naar het tweede jaar van HBO volgens mijn mentor. Ik wil graag meer doen tijdens mijn MBO opleiding maar wat..? Ik zou wel sneller naar het HBO of universiteit willen..