In de krant las ik recent, dat men vermoedt, dat sommige protonen een extra charm quark bevatten.
Dan zouden sommige protonen bosonen zijn en dus geen fermionen.
Dat is voor een deeltje raar te noemen. Dat is in strijd met het standaard deeltjesmodel van Gerard 't Hooft.
Wat is jullie mening?
Puzzels