Puzzel Puzzels
HansH
Artikelen: 0

Re: De maat slaan

het patroon is dus wel complex, maar herhaalt zich wel zonder een foutje.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Marko
Moderator

efdee schreef: zo 07 jan 2024, 19:28 Gitarist Hank Marvin van The Shadows speelt 'One Night In Bangkok'
Het eerste deel komt heel exotisch over.
Ik kan niet ontdekken in welke maat dit gespeeld wordt.
En gij?
Volgens mij “gewoon” vierkwartsmaat met af en toe een tweekwartsmaat tussendoor. Het klinkt nogal apart omdat de drumlijn triolen bevat die door die tweekwartsmaat ook niet heel regelmatig geplaatst zijn.

Maar als je het echt wil weten zou ik het op een muziek forum proberen. Of de bladmuziek op de kop tikken.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

HansH

Marko schreef: do 11 jan 2024, 01:33 Volgens mij “gewoon” vierkwartsmaat met af en toe een tweekwartsmaat tussendoor. Het klinkt nogal apart omdat de drumlijn triolen bevat die door die tweekwartsmaat ook niet heel regelmatig geplaatst zijn.
lijkt alsof je niet naar de rest van de berichten hebt gekeken? Er was al een complete analyse gedaan immers en geconcludeerd dat er een patroon inzit wat welliswaar onregelmatitg lijkt, maar zich volkomen regelmatig herhaalt.
Marko
Moderator

HansH schreef: do 11 jan 2024, 09:14
Marko schreef: do 11 jan 2024, 01:33 Volgens mij “gewoon” vierkwartsmaat met af en toe een tweekwartsmaat tussendoor. Het klinkt nogal apart omdat de drumlijn triolen bevat die door die tweekwartsmaat ook niet heel regelmatig geplaatst zijn.
lijkt alsof je niet naar de rest van de berichten hebt gekeken? Er was al een complete analyse gedaan immers en geconcludeerd dat er een patroon inzit wat welliswaar onregelmatitg lijkt, maar zich volkomen regelmatig herhaalt.
Wel gelezen maar ik probeer antwoord te geven op de vraag van de topicstarter.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

HansH

Marko schreef: do 11 jan 2024, 10:23
Wel gelezen maar ik probeer antwoord te geven op de vraag van de topicstarter.
ok, maar dat ga je opnieuw het wiel uitvinden als je de al gegeven input daar niet in betrekt.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!