Schwartz schreef:Het systeem van de hersenen hebben slaap en ook rust nodig.
Als ze dat niet bekomen dan gaan het systeem de quantum-wereld waarvan de deja-vu komt, en ook dromen, steeds meer voor echt aanzien.
Hierdoor kun je overspannen raken.
Daarom is het goed om als je een drukke baan heb om naar rustige muziek of rustige film te luisteren/bekijken i.p.v. andere activiteiten die je hersenen te veel spanning geven.
4 uur slaap is echt te weinig om tot rust te komen.
Ga eens naar de dokter voor een slaapkuurtje.
Of pas je leven aan zodat je tijd overhoudt voor rust.
Een keer niet uitgaan en dan lekker rustig voor de buis hangen...
of gewoon lekker niksen.
En geen pilletjes want die geven na een tijd alleen een groter probleem.
Nou weggaan doe ik alleen maar met speciale gelegenheiden carnaval, nieuwjaar, verjaardag, cantussen ... Dusjah daaraan ligt het echt niet hoor.
Pillen ga ik zeker nie slikken is tegen principe ....
Ik was al bij de dokter wegens slaapstoornissen maar die zei gewoon tis door de stress.... Elke morgen ben ik doodop en beloof mezelf vanavond vroeg in bed te gaan tegen dat het avond is ga ik dan werkelijk tegen 1uur in bed maar ik ben dan nog klaarwakker dan lig ik daar tot een uur of vier te lezen ... en raak maar nie inslaap... neem men laptop erbij voor toch nog maar wat aftwerken zou anders ook aar verloren tijd zijn ... en zo blijft da cirkelke maar verder gaan, hehe Plots schiet je wakker om 8uur laptop op je schoot, boeken rond om je en snel snel je klaarmaken, hehe
Btw qau muziek en films luister & kijk ik nooit naar iets me actie altijd iets rustigs.