https://docs.hisparc.nl/routenet/en/Solar_Winds.pdf
Hieruit:
Electrons and (to a lesser degree) positrons are also present in the Sun so we would expect to find them
in the Solar winds. But because the positrons react readily with electrons we will not find many.
De vraag komt uit een andere hoek:
Kan een positron in uitzonderlijke situaties of bij ideale omstandigheden
zich nestelen in de kern van een atoom naast de protonen en de neutronen
en alzo energie of chemische energie creëren ten aanzien van elektronen aan de buitenkant?
Puzzels