Puzzel Puzzels
Skycenter
Artikelen: 0

Re: Jongens i.v.m. feminisme en seksisme.

R_Bena schreef: di 06 mei 2025, 21:40
Skycenter schreef: di 06 mei 2025, 21:29
R_Bena schreef: di 06 mei 2025, 21:06 Dit is te weinig geoperationaliseerd. Kom met iets concreets, 'iets lichamelijks' zegt helemaal niets.
Vb:
https://ec.europa.eu/eurostat/web/produ ... 20241125-3
Ik ben hier al op ingegaan en heb tegenbronnen gegeven. Wat is het percentage bij mannen?
"Bij mannen" ?

Een uitdrukking die alle kanten op kan.
Tolerance and Respect

ads

Steun Sciencetalk Systemyze Weekplanner Whiteboard – Magnetisch Planbord – Magnetische Maandplanner – Inclusief Markers & Wisser – A3 Formaat

Systemyze Weekplanner Whiteboard – Magnetisch Planbord – Magnetische Maandplanner – Inclusief Markers & Wisser – A3 Formaat

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

R_Bena
Beheer

Skycenter schreef: di 06 mei 2025, 21:51
Ik ben hier al op ingegaan en heb tegenbronnen gegeven. Wat is het percentage bij mannen?
"Bij mannen" ?

Ik weet niet wat je bedoelt. Speak your mind.

Om even een afslagje te nemen:

Ik vind er ook geen echte eer meer aan te behalen, aan een ideologie of stroming die z'n ware elan, vuur en nieuwigheid allang heeft verloren en vervallen is in een volgevreten hedonistisch-decadente vorm ervan.

Ik vind het niet rebels, niet prikkelend, niet vernieuwend, geen charme hebben, het is het voor de zoveelste keer herkauwen van hetzelfde gras, dat nu droog en dor is.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Skycenter

R_Bena schreef: di 06 mei 2025, 21:58

"Bij mannen" ?

Ik vind er ook geen echte eer meer aan te behalen, aan een ideologie of stroming die z'n ware elan, vuur en nieuwigheid allang heeft verloren en vervallen is in een volgevreten hedonistisch-decadente vorm ervan.

Ik vind het niet rebels, niet prikkelend, niet vernieuwend, geen charme hebben, het is het voor de zoveelste keer herkauwen van hetzelfde gras, dat nu droog en dor is.

Wat moeten moeders hier niet van denken. Er is meer pluimage in onze maatschappij dan je denkt.
Tolerance and Respect
R_Bena
Beheer

Skycenter schreef: di 06 mei 2025, 22:08
R_Bena schreef: di 06 mei 2025, 21:58

"Bij mannen" ?

Er zullen heus wel zo bepaalde landen zijn waar dit geld.

In mijn optiek is en was het de laatste jaren in de praktijk vooral een strijd om seksuele genoedoening/bevrediging. Nu de meeste vrouwen hun seksuele genoegdoening krijgen, ook de vrouwen die het eerder niet kregen, voornamelijk door de komst van datingapps, en ongewenste intimiteit aan de kaak is gesteld en veel mannen hun vingers niet meer aan vrouwen durven branden (aka het ongewenste slag mannen waar vrouwen niet mee willen praten wordt bij voorbaat op afstand gehouden), heeft het weinig echte appeal meer, ook voor veel vrouwen niet.

Ik ben het overigens met een paar zaken wél eens met het feminisme. Het masculiene beeld dat jarenlang bestond over de seksuele aard van vrouwen, waarbij vrouwen geportretteerd werden als seksueel passieve wezens, met relatief weinig erotische drift en drang, klopt niet, en is ook gedebunked door diverse onderzoeken, en het concrete gedrag van veel westerse vrouwen in de praktijk.
R_Bena
Beheer

Er is meer pluimage in onze maatschappij dan je denkt.
Gelukkig wel, dit is ook slechts mijn mening. Maar ik vind het te vergelijken met naar een concert gaan van een stokoude artiest die z'n hoogtijdagen allang achter zich heeft, en eigenlijk niet meer kan zingen, niet meer de echte passie en rock'nroll heeft, waarbij het publiek een beetje uit plaatsvervangende schaamte nog klapt. Het is bijna passé.
Skycenter

R_Bena schreef: di 06 mei 2025, 22:23
In mijn optiek is en was het de laatste jaren in de praktijk vooral een strijd om seksuele genoedoening/bevrediging. Nu de meeste vrouwen hun seksuele genoegdoening krijgen, ook de vrouwen die het eerder niet kregen, voornamelijk door de komst van datingapps, en ongewenste intimiteit aan de kaak is gesteld en veel mannen hun vingers niet meer aan vrouwen durven branden (aka het ongewenste slag mannen waar vrouwen niet mee willen praten wordt bij voorbaat op afstand gehouden), heeft het weinig echte appeal meer, ook voor veel vrouwen niet.

Ik ben het overigens met een paar zaken wél eens met het feminisme. Het masculiene beeld dat jarenlang bestond over de seksuele aard van vrouwen, waarbij vrouwen geportretteerd werden als seksueel passieve wezens, met relatief weinig erotische drift en drang, klopt niet, en is ook gedebunked door diverse onderzoeken, en het concrete gedrag van veel westerse vrouwen in de praktijk.
Nogmaals er is meer pluimage in onze maatschappij. In bovenstaande trekt u een veer uit de staart van een kip.
Heb eens wat respect voor de actieve bevolking, de jong volwassenen. Ik ben 60 en het is inderdaad niet gemakkelijk om met hun om te gaan; maar ik herpak mij steeds.
Tolerance and Respect

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

R_Bena
Beheer

Heb eens wat respect voor de actieve bevolking, de jong volwassenen.
Voor welk deel van de jong volwassenen? Er zijn namelijk altijd winnaars en verliezers.
Nogmaals er is meer pluimage in onze maatschappij.
Heeft geen zin om dat te herhalen, ik zei al eerder dat m'n laatste posts slechts mijn mening herbergden. Ik vind het gewoon hetzelfde Bob Ross schilderijtje dat voorbij komt: zelfde huisje met wat boompjes en wat gras. It doesn't appeal to me. Maar goed, 'nough said.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🌎 Psychologie en Sociologie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!