Skycenter schreef: ↑di 06 mei 2025, 22:08
R_Bena schreef: ↑di 06 mei 2025, 21:58
Skycenter schreef: ↑di 06 mei 2025, 21:51
"Bij mannen" ?
Een uitdrukking die alle kanten op kan.
Ik weet niet wat je bedoelt. Speak your mind.
Om even een afslagje te nemen:
Ik vind er ook geen echte eer meer aan te behalen, aan een ideologie of stroming die z'n ware elan, vuur en nieuwigheid allang heeft verloren en vervallen is in een volgevreten hedonistisch-decadente vorm ervan.
Ik vind het niet rebels, niet prikkelend, niet vernieuwend, geen charme hebben, het is het voor de zoveelste keer herkauwen van hetzelfde gras, dat nu droog en dor is.
Er zullen heus wel zo bepaalde landen zijn waar dit geld.
In mijn optiek is en was het de laatste jaren in de praktijk vooral een strijd om seksuele genoedoening/bevrediging. Nu de meeste vrouwen hun seksuele genoegdoening krijgen, ook de vrouwen die het eerder niet kregen, voornamelijk door de komst van datingapps, en ongewenste intimiteit aan de kaak is gesteld en veel mannen hun vingers niet meer aan vrouwen durven branden (aka het ongewenste slag mannen waar vrouwen niet mee willen praten wordt bij voorbaat op afstand gehouden), heeft het weinig echte appeal meer, ook voor veel vrouwen niet.
Ik ben het overigens met een paar zaken wél eens met het feminisme. Het masculiene beeld dat jarenlang bestond over de seksuele aard van vrouwen, waarbij vrouwen geportretteerd werden als seksueel passieve wezens, met relatief weinig erotische drift en drang, klopt niet, en is ook gedebunked door diverse onderzoeken, en het concrete gedrag van veel westerse vrouwen in de praktijk.