Niemand heeft het ooit al gehad over het feit dat Rusland geen "zuidkust " heeft .... en ze dus alles in het werk zullen / willen stellen om de Noordzijde van de zwarte zee in handen te hebben ...... dan hebben ze ook een "zuidkust".. om te zonnen en te zwemmen !
Zo eenvoudig is dat ...... denk ik (beetje naief, moet kunnen)
Puzzels