Wie gelooft er nog in de vorming van de maan door de inslag van Theia ? ........en uiteraard waarom ?
Ik zelf behoor bij de non- believers.
Waarom komt later.
Er zijn wel meer argumenten, namelijk:Het enige argument voor is dat de gesteenten van de maan behoorlijk overeen komen met die van op aarde.
Ja, rustig maar.Meteoriekundige ..... natuurlijk meet ik dat mijzelf aan, wat dacht je wel !
Precies zoals ik edelsteenkundige ben !
Als men zich er een leven lang mee bezig houd mag men dat van zichzelf wel zeggen denk ik.
Ga nou maar in op de inhoudelijke zaken in plaats van weer voor de zoveelste keer de persoon in een discussie aanvallen. Je komt daarmee zeker niet over als een deskundige.Wat je post is een mix van wat men verondersteld, niet meer en niet minder, en die jij verkondigd als zijnde de waarheid.
Een beetje bescheidener zijn aub.
Een beetje meer "men neemt aan " en / of men "verondersteld" zou beter passen in plaats van " De impact vond plaats meer dan 4,4 miljard jaar geleden " !!!
Ik heb een aversie voor "het is" !
Opmerking moderator
Gewoon, misschien heb je bij één of ander instituut gewerkt ofzo, who knows. Mogen we ook al geen vragen meer stellen zonder dat jij je aangevallen voelt?Wat bedoel je met meteorietkundige? Of is dat een titel die je jezelf aanmeet?