Moderator: physicalattraction
Dat zou dan ook inhouden dat de mens geen vrije wil heeft en feitelijk alleen maar bezig een film af te draaien die al helemaal vastligt. hoewel je denk dat je allerlei beslissingen neemt en toevallige dingen gebeuren ligt ook dat dan al sinds het ontstaan van het heelal vast.Gast schreef: ↑di 16 sep 2025, 12:25 Dit houdt in dat men, gezien de volledige kennis van de huidige toestand van een systeem, in principe de gehele geschiedenis van het verleden en de toekomst kan bepalen.
Ga je hier eerst maar eens in verdiepenRegor schreef: ↑wo 17 sep 2025, 09:07 ST zit blijkbaar vol "Omleidingen " net zoals het verkeersneet in Belgie .
Nogmaals, wat is informatie ?
Het heeft spijtig genoeg gramaticaal hetzelfde eenvoud als meervoud !
Wat is "Informatie" volgens Regor ?
"Eén "Informatie unit is het kleinste "iets" wat "bestaat" die "betekenis" heeft"
Opmerking moderator
als alles deterministisch is zijn de hersenen dat dus ook. dus jouw input triggert triggert deze discussie, maar is onvermijdelijk dan. (dus niet alleen omdat deze discussie bij het ontstaan van het heelal al vast lagGast schreef: ↑wo 17 sep 2025, 12:46 Dit gaat wel overal alle kanten op en ik vraag me af in hoeverre dat door mij komt.