kan zo zijn, maar ik vindt het niet gepast om in het openbaar een oordeel over iemand te gaan vellen over zaken waar je je aan ergert. ik kan dat alleen verklaren vanuit de wens om medestanders te krijgen voor je standpunten.
Dat punt is duidelijk. maar wat voegt iedereen erbij betrekken dan toe? als ik een bericht zie wat niet door de beugel kan dan moet ik het ook via een melding aan het beheer regelen en niet door in een topic waar iedereen mee leest. ok het gebeurt en de verleiding is groot om daar je ei zo kwijt te kunnen (zelf ook vaak genoeg gedaan dus ik snap de verleiding), maar wel fout. Dus verwacht je van het beheer het goede voorbeeld sorry.
Dat is de aangewezen weg om via mods aan te geven als er dingen niet goed gaan en niet in een topic. Zulke info die in vertrouwen besproken wordt met het beheer is dus confidentieel. Wat jij nu doet is die confidentiele info openbaar maken zonder mijn toestemming en dat is een van de hoofdregels dat dat verboden is. Dus als jij als notabene als hoofdbeheerder dat dan nu gaat doen is iets wat absoluut niet kan. Ik denk dat we deze discussie hier maar bij moeten laten. Misschien kun je eens met jullie interne moderator team overleggen over regels en normen en waarden.R_Bena schreef: ↑do 25 sep 2025, 12:58 En je hebt zelf eergisteren naar aanleiding van de posts van Regor je beklag gedaan bij de mods door te rapporteren. En dan wordt er ingegrepen en dan zit je te zeuren en de moraalridder uit te hangen dat we niets openbaar mogen zeggen. Je zit achter de rug om van mensen te rapporteren, en daarna doe je net alsof je het voor hen opneemt. Ajb verdoe mijn tijd niet met hypocriet en 'double faced' gedrag.
Ach, hou toch op. Je bent zo hypocriet als de neten. Je zit continu te rapporteren en mensen aan te geven, en dan schieten we in actie naar aanleiding van je voortdurende meldingen, en dan ga je backseat moderaten als iets je niet bevalt, en hang je de hypocriet uit en doe je net alsof je het voor die persoon opneemt. Volgende keer laten we je gewoon in je sop gaarkoken met je meldingen.HansH schreef: ↑do 25 sep 2025, 14:04Dat is de aangewezen weg om via mods aan te geven als er dingen niet goed gaan en niet in een topic. Zulke info die in vertrouwen besproken wordt met het beheer is dus confidentieel. Wat jij nu doet is die confidentiele info openbaar maken zonder mijn toestemming en dat is een van de hoofdregels dat dat verboden is. Dus als jij als notabene als hoofdbeheerder dat dan nu gaat doen is iets wat absoluut niet kan. Ik denk dat we deze discussie hier maar bij moeten laten. Misschien kun je eens met jullie interne moderator team overleggen over regels en normen en waarden.R_Bena schreef: ↑do 25 sep 2025, 12:58 En je hebt zelf eergisteren naar aanleiding van de posts van Regor je beklag gedaan bij de mods door te rapporteren. En dan wordt er ingegrepen en dan zit je te zeuren en de moraalridder uit te hangen dat we niets openbaar mogen zeggen. Je zit achter de rug om van mensen te rapporteren, en daarna doe je net alsof je het voor hen opneemt. Ajb verdoe mijn tijd niet met hypocriet en 'double faced' gedrag.
hersenspinsels is een voorbeeld van een negatieve beschrijving van iemand, dus anti dan toch?. Ik snap wat jij zegt prima (dus dat ik dat niet begrijp is een verkeerde conclusie van jou) en ik snap dus ook dat regor dit soort berichten van jou om die zelfde reden ook erg waardeert vanwe de aandacht die jij het hiermee nu dus zelf geeft als dat inderdaad het fenomeen is. Dus alleen dat al zou voor jou een reden moeten zijn om dat niet te doen en het binnens kamers te houden. ook wat dit betreft wil ik het er graag bij laten.R_Bena schreef: ↑do 25 sep 2025, 12:10
Bovendien geef je zelf aan dat er helemaal geen anti-regorbrigade is, wat ik onderschrijf met 'hersenspinsels'. Het is gewoon onzin.
Maar jij begrijpt niet dat Regor dit heerlijk vindt, dat ie weer het middelpunt van de conversatie is en negatieve aandacht krijgt. Dat het 'm daar om te doen is.
Het gaat helemaal nergens over en begint steeds meer ergernis op te wekken omdat ie negatieve aandacht opeist en energie wegzuigt. We hebben wel wat beters te doen.