De laatste maanden deze Mexicaanse groep ondekt met hoogdravende optredens voor soms 15.000 mensen.
Leidende figuur is Fernando Bejarano, de lead zanger en accordionist.
Zins 1985 luister ik naar Afrikaanse en Latijns-Amerikaanse muziek.
Zins 2007 verdiep ik mij ook in westerse muziek.
Ik vind dat Latijns-Amerikaanse muziek hun mogelijkheden het meest uitdiepen.
Ik som hier enkele typische Latijns-Amerikaanse muziekinstrumenten op die ik reeds zeer veel malen tegen gekomen ben: viool, piano, timbales, picolo, panfluit, trombone, congas, claves, luit, contrabas, accordeon, viool, alle soorten trompetten en slaginstrumenten, enz.
Hier een leadzanger, achtergrondkoor, orkest met slaginstrumenten, blazers enz. :
Hier op de voorgrond een instrumentalist en ook een orkest, danseressen, en een achtergrondkoor met daar in weer een leadzanger:
Een hipe in Mexico “Alameños de la Sierra”. Hun optredens trekken zeer veel volk aan:
Deze drie dames weten het echt wel te maken nu over the ocean:
leuk topic.
deze van Donna Summer - I Feel Love uit 1977, de 12 inch versie
met die moog synthesizer met honderden draadjes alle analoge oscillators, delay lines en filters met elkaar verbinden via de buitenkant ontworpen door Robert Moog .
zo'n ding kostte toen meer dan een auto en zat heel veel discrete componenten in met heel veel soldeerwerk. Voor mij een van de beste nummers ooit, perfect gemaakt door Geogio Moroder en uitgevoerd door Donna Summer. https://www.google.com/search?gs_ssp=eJ ... JwZoo,st:0
ook deze krijg ik steeds weer kippelvel van:
stay en S.T.A.Y
en
Het benadrukt niet alleen het mysterieuze van ruimtetijd en zwarte gaten, maar het gaat ook over iemand graag willen vertellen om te blijven omdat je kunt overzien wat er gebeurt als diegene toch beslist om je te verlaten. allemaal uit de film interstellar. Die kerkorgelmuziek maakt nog veel intenser.
hoe kan het toch dat de automatische routines op internet toch in staat zin om muziekvoorstellen te doen die mij wel aanspreken
ik ga altijd mijn eigen gang. nou ja ik kan hem niet eens posten; maar goed Ramses Shaffy - Laat Me
misschien toch omdat ik me nog steeds een beetje amsterdammer voel, maar al heel lang niet meer in amsterdam woon, maar je je jeugd he dat doet het hem. maar hoe kan die zoekroutine dat nou weten?