Moge Regor, U bent echt niet de enige die internal/ reactionless G.P. voor onmogelijk houdt.
UITEINDELIJK heb ik er voor gekozen om de (reproduceerbare) eigenschappen van mijn vinding op mijn site te plaatsen met hierin ook een link naar event. toepasbaarheid in de sterrenkunde, waar het -met de hoogste waarde aan actie = reactie en de Newtonse zwaartekracht/ interacties maar niet wil vlotten met
'verklarende' -oorspronkelijk hypothetische wel of niet tijdelijk of slapende- zwarte gaten, donkere materie/ energie e.d.
Ik wil mijn vinding eveneens 'opdragen' aan dhr Foster die -in 1972 reeds- onder nr US 3653269:
https://worldwide.espacenet.com/publica ... cale=en_EP# ,het elementaire princiepe heeft geoctroieerd. (overigens nog zonder deze als "gyroscopic propulsion" te benoemen)
Zouden hij en al die andere latere initiatiefnemers op dat gebied het echt allemaal fout hebben?
Nogthans hoop ik dat ik -een oudere man van 77 in zijn nadagen- toch (tegen betaling) een demonstratie met toelichting mag geven omdat ik met deze vinding eveneens een bijdrage wil leveren aan vermindering van de miljeu- lasten t.g.v. -m.i. overbodige- lanceringen van raketbrandstoffen.
ps. voor zoekers op naam hierbij "Jan T. Streefkerk", waarbij het voor mij echt geen illusie meer is.