Naar niemand persoonlijk.
Het is voor mij heel moeilijk te aanvaarden dat er over zoiets ernstig als trauma's niet ernstig maar humoristisch geschreven wordt.
Het zal u verbazen , maar ook traumas hebben baat bij de juiste communicatie naar de persoon.
Ik denk dat het onmogelijk is dit (sorry) aan jouw specifiek uit te leggen.
We worden juist overspoeld met mensen en hun zogenaamde trauma's; op tv, in bladen, etc. Iedereen loopt te koop met z'n eigen trauma. Het is een soort erebadge geworden die gedragen wordt.Men zou in de maatschappij wat meer aandacht, studie, deskundigheid mogen verwerven om mensen hun trauma's te helpen verwerken
Dat gaat allemaal niet, dat is de zoveelste menselijke illusie en fixatie. Er is een hele business op mondiale schaal gebouwd rondom het cultiveren van dit valse idee. Het is de zoveelste religieuze bedoening, niets anders dan de klassieke Grieken die naar het orakel van Delphi gingen.Hoe kon men de man helpen zijn trauma te verwerken ?
Dat is helaas de enige oplossing voor het probleem dat leven heet. En dat is de waarheid. Maar daar kun jij niet zo goed tegen.Niemand kon het blijkbaar want hij pleegde na enkele maanden zelfmoord.