Ik wil in de badkamer van een appartement een nieuwe vloer leggen. Ik heb de oude vloer afgebroken. En ik stoot op bruin zacht zand. Kan ik dat zand gebruiken om stabilisee te maken door te mengen met ander zand en met cement of moet dat zand weg?
Moderator: jkien
Klopt. Ik lees dat dat een oudere techniek is, die veel vakmanschap vergt. Dus niets voor mij. Het is een gebouw van 1960 met 2 appartementen en 2 garages erin. Ik ben niet de originele eigenaar. Ik probeer af en toe iets te renoveren.