Het punt is als je niet goed genoeg bent om een bewijs te leveren dan is de volgende kans die je hebt om samen te werken met anderen om samen verder te komen. Ik zie in als die topics over Collatz echter vooral elkaar de schuld geven van van alles en vooral benoemen wat er fout gaat ipv goed. Dat gaat nooit tot iets leiden dan. Dus ja dan kun je er beter mee stoppen.Professor Puntje schreef: ↑za 21 mar 2026, 13:03 Enkel echte genieën van het kaliber Srinivasa Aaiyangar Ramanujan komen ook zonder rigoureuze bewijzen tot grote ontdekkingen. Maar niets van wat Fermat1637 in een jaar tijd op ons forum heeft geschreven plaats hem in die categorie. Het doorprikken Fermat1637's groteske ballonnetje van eigenwaan wordt echter niet gewaardeerd. Al wat we van Fermat1637 op ons commentaar krijgen is dan ook stank voor dank. Beter om er nu een punt achter te zetten. \( \square \)
Gekwetst idealisme:Gast schreef: ↑zo 22 mar 2026, 09:36 @iedereen,
Ik had gedacht dat het nieuwsgierige mensen waren op Sciencetalk die ook nog eens enthousiast zouden reageren op mijn topic geplaatst op 15 februari 2025.
Nee niets van dit alles, gelijk zoeken waar het niet kan kloppen, want er was toch “bewezen” dat het onbeslisbaar is.
Dan nog in een later stadium auteursrechten schenden om mij zwart te maken.
Nee wilt u kennismaken met de machtige structuren van Collatz, dan rest u niets anders dan mijn boek te kopen en te lezen.
Ik maak meer en algemene opmerking omdat ik me er gewoon al maanden aan het ergeren ben hoe hier met elkaar wordt omgegaan en hoe men allemaal op eilandjes werkt, zonder iemand specifiek aan te spreken. Maar als je je aangesproken voelt zegt dat natuurlijk wel iets over jezelf.Professor Puntje schreef: ↑zo 22 mar 2026, 09:48 maar komt hier nadat werkelijk iedereen die het geprobeerd heeft door Fermat1637 met smoesjes is afgepoeierd nog wel even melden dat het aan ons (en meer bepaald aan mij) zou liggen
Ja, als je eerst begint met iemand te complimenteren en vervolgens kritiek levert werkt dat psychologisch beter, maar uiteindelijk gaat het om de inhoudelijke kant van de zaak, en iemand is niet verplicht op een bepaalde manier te reageren om inhoudelijk kritisch te zijn.HansH schreef: ↑za 21 mar 2026, 23:35Het punt is als je niet goed genoeg bent om een bewijs te leveren dan is de volgende kans die je hebt om samen te werken met anderen om samen verder te komen. Ik zie in als die topics over Collatz echter vooral elkaar de schuld geven van van alles en vooral benoemen wat er fout gaat ipv goed. Dat gaat nooit tot iets leiden dan. Dus ja dan kun je er beter mee stoppen.Professor Puntje schreef: ↑za 21 mar 2026, 13:03 Enkel echte genieën van het kaliber Srinivasa Aaiyangar Ramanujan komen ook zonder rigoureuze bewijzen tot grote ontdekkingen. Maar niets van wat Fermat1637 in een jaar tijd op ons forum heeft geschreven plaats hem in die categorie. Het doorprikken Fermat1637's groteske ballonnetje van eigenwaan wordt echter niet gewaardeerd. Al wat we van Fermat1637 op ons commentaar krijgen is dan ook stank voor dank. Beter om er nu een punt achter te zetten. \( \square \)