Moderator: jkien
Dat is wel wat werk, dan ga je ook wandtegels moeten vervangen. Die douchebak is van steen. Op zich gaat die niet kapot zijn. Als ze hem zouden poetsen zou die er al heel wat beter uit zien.HansH schreef: ↑di 31 mar 2026, 18:49 die bak ziet er wel een beetje gedateerd uit, met dus een kans dat dat lekt via de afvoer. Dan blijf je een probleem houden, maar je weet niet of het zo is omdat je er niet bij kunt. ik zou zelf daar dan die bak weghalen en vervangen door een moderne douchebak en doucheruimte. Dan weer je ook 100% zeker of daar wat lekte.
Links van de douche is die natte muur. Dat is een kleine slaapkamer. Achter de douche (andere kant van de gieter) wonen buren (het geouw is een half open bebouwing). Aan de rechterkant van de douche is de woonkamer. De badkamer grenst niet aan een buitenmuur. De natte muur is tussen de kleine slaapkamer en de badkamer. De deur van de badkamer komt uit op een halletje.
Ik ga dat nog eens proberen.
De inkomsten van het gebouw zijn beperkt. Ik moet echt kijken naar het budget en sowieso alles zelf doen, anders leg ik er geld aan toe. Ik hoop wel dat mijn vloertegels tegen wat water kunnen. Ik reken er niet op dat die er terug uit moeten. Als de muur binnenkort snel terug nat wordt, moet ik wel kijken dat ik een gat maak ofzo zodat ik onder de douche kan. Dat zorgt voor beschadigingen, maar de vloertegels ga ik daarvoor er niet uit moeten halen.