\(G_{\mu\nu} = 0\)
\(G_{\mu\nu} = 0\)
@Regor Je levert nul argumentatie en vraagt vervolgens waar de fout zit. Dat schiet niet op. Dus probeer ik er maar de grap van in te zien. In een Big Bang theorie ontstaat er plotseling iets, de verklaring waarom er juist dat ontstaat en niet iets anders hebben we niet. Zou je dat wel hebben dan zou je daarmee een omvattender theorie dan de Big Bang zelf hebben.Regor schreef: ↑wo 01 apr 2026, 10:22 @vijv,
(...)
U schreef:
"Maar golven in de ruimte zonder materie zouden bijv kunnen ontstaan zijn bij het ontstaan van die ruimte zelf"
Zouden kunnen, aub, steunende op wat ?.... de link van PP verwees naar een theorie met gravitatie- golven zonder massa .... onzin !
Je gebruikt wel veel woorden als "onzin" "larie en apekool" in domeinen die je zelf niet onder de knie hebt.Regor schreef: ↑wo 01 apr 2026, 10:22 @vijv,
Als PP hebbebekt naar mij toe, doe ik het ook naar hem toe .. toch simpel !![]()
U schreef:
"Maar golven in de ruimte zonder materie zouden bijv kunnen ontstaan zijn bij het ontstaan van die ruimte zelf"
Zouden kunnen, aub, steunende op wat ?.... de link van PP verwees naar een theorie met gravitatie- golven zonder massa .... onzin !