Puzzel Puzzels
Missileboy
Artikelen: 0

Kan ai mij rijk maken?

Welke prompt moet ik invoeren in ai om rijk te worden?

ads

Steun Sciencetalk Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

Bekijk product

R_Bena
Beheer

Re: Kan ai mij rijk maken?

Nee, ai kan je niet rijk maken. Rijk maken heeft te maken met geluk en niet met wijsheid.

Het heeft te maken met toevallig op het juiste moment op de juiste plek iets doen of krijgen.

Je kunt dagen en dagen met ai consulteren, en honderden ideeën voorgeschoteld krijgen, het zal je niet rijk gaan maken. Als het zo was waren er ook ineens zomaar talloze miljonairs geweest, enkel door met ai te praten.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Regor

@Bena,

Rijk word je niet door geluk !
Rijk wordt men door manipulatie van anderen in je eigen voordeel.
Door het uitbuiten van behoeften.
Door misbruik van de economische relatie "voor wat, hoort wat" ...... een wanverhouding hanteren tussen wat je "geeft" (uitgedrukt in tijd, energie, enz .. ) en wat je er voor vraagt / krijgt.
HansH

Even afgezien van het feit dat geluk ook een vorm van rijkdom is die misschien nog wel veel belangrijker is dan rijkdom in de vorm van geld en bezit:

Uitbuiten van anderen in je eigen voordeel is het inderdaad. Mijn vader zei vroeger altijd: 'steeds bezig zijn met de vraag: hoe krijg ik jouw geld in mijn zak?' Lijkt me al een vervelende gedachte om daar de hele dag mee bezig te moeten zijn, maar goed.

Dat geeft dus al aan dat wat er is: AI, aandelen zakelijke kansen. en dat dat er voor iedereen is die erbij kan. Dus gaat het er niet om dat het er is, maar dat je het zelf handiger kunt gebruiken ten koste van anderen. Dus als de TS een manier kan bedenken om AI uit te nutten ten koste van anderen dan kan die er wel rijk mee worden misschien. Veel succes en geluk ermee.

ads

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Regor

Elke verrijking is in feite een gelegaliseerde diefstal !
Ai kan helaas ook tips aan de hand doen hoe mensen financieel kunnen misbruikt worden..... het is een mes die aan twee kanten snijdt.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🌎 Psychologie en Sociologie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!