@Bena,
U schreef:
"..................en omdat men zichzelf bijna altijd morele superioriteit toekent in z'n denken en doen.
Stel ik overvloedig vast in uw reacties !
Verder kan ik niet anders dan U op een paar punten gelijk geven.....de wereld en de mens is nu eenmaal niet perfect.
Wij dede in deze topic niet veel anders dan ..........een probleem aanhalen ...... ZONDER OPLOSSING !
..................................................
U schreef:
"Bij kampcommandanten en hoge nazileiders is juist géén psychologische afwijking gevonden na de oorlog, in tegenstelling tot wat jij beweert dus."
Ik heb dat niet beweert !..... leer lezen..... !
Ik schreef:
vb Doden op zich is al zolang als dat me mens(heid) bestaat ... tegen zijn geweten" ... tenzij bij bepaalde geestes zieke afwijkingen ongeacht de normen en de omstandigheden.
Heeft. niets met SS te maken, maar met vb serie moordenaars.
U schreef:
"Je hebt jezelf wijsgemaakt dat je een superieur geweten hebt. Newsflash: dat heb je niet. Je redeneert volledig vanuit eigen positie, vanuit je eigen omgeving, en met een volledig gekleurde kijk op goed en slecht."
Wat maak ik mijzelf wijs, je kan niet redeneren man....... ik maak een topic over humane wetenschappen waarbij ik een aantal zaken in vraag stel en anderzijds een aantal visies verdedig.
Niemand zijn kijk over goed en slecht is zo gekleurd als die van jou !
U kan niet / U heeft niet het vermogen om uit mijn posts te concluderen hoe ik denk en mij gedraag.
U bent voor mij al heel lang een voorbeeld van iemand met een negatieve en gevaarlijke en te mijden houding ten opzichte van dev mens en de mensheid !
Als het aantal met uw ingesteldheid nog toeneemt ......; ziet het er steeds slechter uit !
Ik krijg een vreselijke aversie van U.
U bent voor mij DE reden waarom er zeer weinigen topics plaatsen en of reageren over humane wetenschappen.
p.s. Er zijn twee soorten mensen, diegenen waarbij men een beter gevoel heeft na contact, en die waarbij men zich niet beter voelt.
U bent voor mij bij de tweede soort.
(Ik zal het voor U gemakkelijk maken om te antwoorden, ............idem dito