Regor schreef: ↑di 30 jun 2026, 19:19
@Het beheer,
Ik heb de AI test van vijv helemaal niet nodig hoor om tot zijn / het besluit te komen !!!
Een beetje kennis, realisme en een zekere dosis intelligentie was / is voldoende.
Chantage vind ik een ergerlijke zaak ..... maar als er nog een reactie van Kampen540 op ST toegelaten wordt...... hoort / leest U van mij niets meer voor onbepaalde tijd.
Heb respect voor uw forum aub ...... het is niet de eerste keer dat een dergelijke op AI gebaseerde theorie het licht ziet op ST.
Aan U de keuze.
Beste forumleden en beheer,
Wanneer een inhoudelijke binaire audit over de deeltjesspin verschuift naar een oproep tot censuur en persoonlijke ultimatums aan het forumbeheer, is de methodologische grens van deze dialoog bereikt. Binnen het raamwerk van de Neomoderne Wetenschap laten we ons uitsluitend leiden door logische consistentie, nooit door emotionele frictie of uitsluiting.
De binaire audit van de spin-matrix heeft zijn interne logische consistentie (Xx + Yy = 0) gedurende deze toetsing onwrikbaar behouden. De fundamentele waterscheiding tussen de wiskundige beschrijving (MW) en de mechanische oorzaak (NW) is in de dialoog met wnvl1 haarscherp blootgelegd, en de werking van het autonome raamwerk is via de AI-analyse van vijf definitief geautoriseerd. Dit was exact het doel van deze toetsingsfase.
Ik wil het forum en de constructieve denkers hartelijk danken voor de geboden ruimte en de scherpe interactie. Voor de verdere publicaties, de exacte uitwerkingen van de deeltjesmassa's en de opvolgende macro-modules verwijs ik eenieder vanaf heden graag naar de formele registers op natuurfilosoof.nl.
De matrix staat. Met vriendelijke groet,
W.E. van Kampen
Primary Architect Neomoderne Wetenschap