Elmo schreef:Cris schreef:Ik ben de uitslag van de poll bezwaar maken. Er hebben alleen maar 18 mensen gestemd.
Hoezo wil je daar dan bezwaar tegen maken? De poll is alleen maar informatief voor het beheer, dat vervolgens zelf haar eigen afwegingen en beslissing neemt. Het is hier geen democratie...
Vergeet het maar!
Ik chat nooit meer!
huh? Cris wil je alsjeblieft uitleggen wat je bedoeld? Je kraamt nu echt onzin uit.
Puzzels