Anthrax schreef:Aangezien er meerdere topics zijn die hierdoor offtopic zijn gegaan, stel ik voor dat we de discussies hier voortzetten misschien.
Cris, de topics die je plaatst hebben meestal geen enkel nut, of zo lijkt het toch, het kan misschien zijn dat jij een studie doet achter welk de mensen hun favoriete vogel is en of diezelfde mensen dan ook oliebOllen lusten. Maar wil je dan in het vervolg misschien ook zeggen waarom je dat wil weten? Dan is er nog het feit dat je antwoorden helemaal niet duidelijk zijn de zaak zelf meest nog onduidelijker maken. Als mensen uitleg vragen verwachten ze meestal geen filosofische vraag terug..
Ik denk dat de meeste mensen wel waarderen dat je nederlands probeert te typen maar soms vraag ik me af of je niet gewoon een vertaalrobot gebruikt??
Edit Math:
titel aangepast evenals bericht: je typte Chris en je hebt het over Cris neem ik aan.
idd foutje
made in flanders schreef:ik vind het wel leuk dat er af en toe eens zo een topic is zoals met die oliebollen, maar op den duur begin ik mij ook het nut ervan af te vragen.
en wat me ook soms opvalt is dat je precies af en toe dingen antoord gewoon om te antwoorden. ik heb al eens eerder gezegd dat je niet op elke reactie van ons moet anwoorden met een OK, of dergelijke.
maar voor de rest lijk je me een prima persoon.
Ger schreef:Inderdaad. Soms maakt Cris zich schuldig aan forumkicken, nutteloze/vage antwoorden enz. Tot op zekere hoogte OK, maar op een gegeven moment wel irritant. Ik ben dus niet de enige die zich hieraan stoort.
Dus Cris, wat is je doel van deze topics, en probeer je wat duidelijker uit te drukken.
Ik stoorde me er eigelijk ook al aan, en ik dacht dat ik de enigste was ... Ook dubbel posten voor 2 quotes, gooi dat allemaal in 1 post. En wat ik soms ook dacht dat Cris hier enkel was om een beetje nederlands te kunnen praten (en mss wel erges te stoefe met kijk, ik kan nederlands) Allemaal goed en wel, maar dan denk ik dat je best naar een algemeen forum gaat waar niks anders wordt gedaan dan dit soort topics![]()
PeterPan schreef:Ik vind dit onderwerp onbeschoft en ongepast.
Als je iemand over dit soort onderwerpen wilt aanspreken, doe dat dan via een priveberichtje en kies je woorden zorgvuldig.
Jullie kijken zeker te veel naar goede tijden, slechte tijden.
Walgelijk!