Puzzel Puzzels
Anthrax
Artikelen: 0

Re: Cris

Ja ofwel quote je me ofwel niet hé, echt beleeft was dat nu ook weer niet hé. En jullie komen wel op voor hem, maar het beste dat hij vind om te antwoorden is weer al iets helemaal offtopic. Voor mijn part mag hij evengoed antwoorden in het engels maar het gewoon helemaal negeren is ook helemaal niet beleefd naar jullie die hem verdedigen toe hé?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

ads

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Miels
Artikelen: 6

Zonder me uit te laten over Cris heb ik weinig zin om dit te laten ontsporen in een flamewar tussen voor- en tegenstanders. On-topic posts mogen nog, maar let op je woordkeuze!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

PeterPan

Anthrax, die "bla bla" was onbezonnen. Dat neem ik terug.
Jan van de Velde

Dear Cris,

Presuming that your English is better than your Dutch, would you please try to explain to us what your goal is in visiting www . wetenschapsforum . nl .

Your actions and reactions created quite a stink, some members accusing you of randomly disturbing useful discussions, others thinking of good, but misunderstood intentions. And the way things went the last week or so, I doubt if you got something positive out of it, and I am quite sure the rest of us didn't.

I initially thought I knew what you wanted (learning some dutch long-distance), but your contributions the last few days made me doubt my conclusion.

Do us all a favour, and possibly yourself too, and explain for what reason you visited wetenschapsforum. We just can't seem to agree about what to think about your visits to this forum. What is it that you want to get out of it, or what is it that you want to contribute?

I don't like the way things went, and I would very much like to KNOW where you or we (or both) went wrong.

With the best intentions, Jan

knowing is better than going on guessing....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Anthrax

Geen probleem peterpan, zand erover

Goed idee van je Jan het zou daar wel eens aan gelegen kunnen hebben.
Bean

Ik heb niks tegen Cris alhoewel zijn posts en de hoeveelheid mij wel irriteerde, maar dit vind ik toch wel te ver gaan. Als wij in het Engels moeten gaan posten omdat hij het anders niet begrijpt dan vind ik dat hij beter een Nederlands cursus kan gaan doen. Bovendien vind ik niet dat wij nu een pro-Cris en een anti-Cris groep moeten gaan vormen.
I never wanted to change the world, but the world changed me...
Jan van de Velde

Ik wil ook helemaal niet in het Engels gaan posten (en Cris volgens mij ook niet)

Ik denk dat er niemand pro of anti-Cris is. Wel anti de wijze waarop door Cris gepost werd.

Ik wil alleen maar weten wat er nou eigenlijk precies aan de hand was/is, en die vraag komt misschien in het Engels beter over dan in het Nederlands. Mandarin spreek ik helaas niet..... Op een steenkolen "Gelukkig Chinees Nieuwjaar" na dan.... :roll:
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Anthrax

为什么您张贴了所有那些无用的岗位?

:roll: normaal met een chinese letters geinst staat daar: waarom heb je al die nutteloze posts gepost.
Cris

Ik zal per bericht beantwoorden.
Cris

Anthrax schreef:Aangezien er meerdere topics zijn die hierdoor offtopic zijn gegaan, stel ik voor dat we de discussies hier voortzetten misschien.  

Cris, de topics die je plaatst hebben meestal geen enkel nut, of zo lijkt het toch, het kan misschien zijn dat jij een studie doet achter welk de mensen hun favoriete vogel is en of diezelfde mensen dan ook oliebOllen lusten. Maar wil je dan in het vervolg misschien ook zeggen waarom je dat wil weten? Dan is er nog het feit dat je antwoorden helemaal niet duidelijk zijn de zaak zelf meest nog onduidelijker maken. Als mensen uitleg vragen verwachten ze meestal geen filosofische vraag terug..

Ik denk dat de meeste mensen wel waarderen dat je nederlands probeert te typen maar soms vraag ik me af of je niet gewoon een vertaalrobot gebruikt??

Edit Math:

titel aangepast evenals bericht: je typte Chris en je hebt het over Cris neem ik aan.

idd foutje

Nou, Cris wordt Chris door elkaar mixen. Het is totaal onzin!
Cris

made in flanders schreef:ik vind het wel leuk dat er af en toe eens zo een topic is zoals met die oliebollen, maar op den duur begin ik mij ook het nut ervan af te vragen.

en wat me ook soms opvalt is dat je precies af en toe dingen antoord gewoon om te antwoorden. ik heb al eens eerder gezegd dat je niet op elke reactie van ons moet anwoorden met een OK, of dergelijke.

maar voor de rest lijk je me een prima persoon.

Ik stelde een paar bijzondere vragen die iemand toch niet leuk vindt, dan ben ik altijd met iets geen nut bezig.
Cris

Ger schreef:Inderdaad. Soms maakt Cris zich schuldig aan forumkicken, nutteloze/vage antwoorden enz. Tot op zekere hoogte OK, maar op een gegeven moment wel irritant.  Ik ben dus niet de enige die zich hieraan stoort.

Dus Cris, wat is je doel van deze topics, en probeer je wat duidelijker uit te drukken.

Welke topics bedoel je? Ik heb heel veel verschillende topics hier gepost. Wiskunde vragen, vind je er ook niet goed?
Jan van de Velde

Het probleem is niet "nutteloze" vragen, maar het zo grote aantal. Het is zo niet meer duidelijk wat je nou echt wil, of echt wil weten. Sommige mensen beginnen hierdoor te denken dat je ons wil pesten....
Cris

Ik stoorde me er eigelijk ook al aan, en ik dacht dat ik de enigste was ... Ook dubbel posten voor 2 quotes, gooi dat allemaal in 1 post. En wat ik soms ook dacht dat Cris hier enkel was om een beetje nederlands te kunnen praten (en mss wel erges te stoefe met kijk, ik kan nederlands) Allemaal goed en wel, maar dan denk ik dat je best naar een algemeen forum gaat waar niks anders wordt gedaan dan dit soort topics   :roll:

Ik wilde eigenlijk mijn oude of verkeerde posten in 1 post verzamelen en weer opnieuw posten. Toevallijk kwam xxxx persoon om zinloos antwoorden te reageren.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Bekijk product

Cris

PeterPan schreef:Ik vind dit onderwerp onbeschoft en ongepast.

Als je iemand over dit soort onderwerpen wilt aanspreken, doe dat dan via een priveberichtje en kies je woorden zorgvuldig.

Jullie kijken zeker te veel naar goede tijden, slechte tijden.

Walgelijk!

Wat ik het vind, hier is al begonnen met grote Anti-Cris acties met zeer helder (duidelijke) titel er boven op.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!