Als ik persoonlijk zou mogen kiezen zijn er maar weinig die in aanmerking komen omdat ik persoonlijk vind dat enkel de site op een sweater (of dergelijke) printen al meer dan voldoende vind. Het zegt alles op zich en is sober (wetenschap ook). Overigens vind ik veel quotes ook nogal veelbelovend (te veel). Tegenover gewoon "
sciencetalk.nl/forum" op zich belooft niets en als de geprovoceerde bij uitstek de website komt bezoeken zal deze pas interpreteren bij het daadwerkelijke bezoeken, tegenower als de quote te voorbarig is, zal de interpretatie al gebeuren voor de nieuwe bezoeker op het web surft. Immers is niet alles zo uitnodigend voor iedereen als het voor sommigen is.
Een post naar men hart en volledig akkoord.
Om maar even op een uitdrukking te komen van Stern:
"Taal kan de volheid van een ervaring niet uitdrukken, het ontwikkelen van het vermogen tot spreken is niet alleen vooruitgang".
Gewoon een URLtje wekt al een voldoende nieuwsgierigheid op en hoé de gebruikers het zelf beleven wordt ook aan hén overgelaten.
Bovendien is wetenschap leuk indien er een voldoende voorwaarde van interesse is...Ik vind dat bijna alle quotes een opgefokte waarde vertonen. (samenhorigheid: qué? kennis: een poging tot)
Tant pis,
101% akkoord met de heilige koe.
Inch Allah!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können