Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jekke
Artikelen: 0
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 14:46

Re: Slogan

België en Vlaanderen? Ik zou zeggen Nederland en Vlaanderen :roll:
jah uiteraard :D

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Anonymous
Artikelen: 0

Re: Slogan

- En jij dacht dat je slim was...


- Wist je dat...


- Wij maken van moeilijke vragen makkelijke antwoorden


- If you have a problem: Wetenschapforum.nl


- Wetenschap leeft


- Samen weten we alles (heb niet gekeken of deze al is gezegd)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Jekke
Artikelen: 0
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 14:46

Re: Slogan

Als ik persoonlijk zou mogen kiezen zijn er maar weinig die in aanmerking komen omdat ik persoonlijk vind dat enkel de site op een sweater (of dergelijke) printen al meer dan voldoende vind. Het zegt alles op zich en is sober (wetenschap ook). Overigens vind ik veel quotes ook nogal veelbelovend (te veel). Tegenover gewoon "sciencetalk.nl/forum" op zich belooft niets en als de geprovoceerde bij uitstek de website komt bezoeken zal deze pas interpreteren bij het daadwerkelijke bezoeken, tegenower als de quote te voorbarig is, zal de interpretatie al gebeuren voor de nieuwe bezoeker op het web surft. Immers is niet alles zo uitnodigend voor iedereen als het voor sommigen is.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Slogan

Goldsteen schreef:
Het grootste wetenschappelijke forum van de Benelux
HolyCow schreef:
de benelux???? belgie en vlaanderen zul je bedoelen(het is een nederlandstalig forum)
HolyCow schreef:
Ger schreef:  
België en Vlaanderen? Ik zou zeggen Nederland en Vlaanderen  
jah uiteraard


< schoolmeestermodus >

HolyCow en Ger allebei mis. Goldsteen gelijk. Misschien zijn we wel het grootste wetenschapsforum ter wereld, weet ik veel. In ieder geval het grootste Nederlandstalige. Ik kan me om te beginnen niet voorstellen dat er in Wallonie of Luxemburg een groter wetenschapsforum zou zijn, in wat voor taal ook.

< / schoolmeestermodus >
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Napoleon Dynamite
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 11:14

Re: Slogan

Als ik persoonlijk zou mogen kiezen zijn er maar weinig die in aanmerking komen omdat ik persoonlijk vind dat enkel de site op een sweater (of dergelijke) printen al meer dan voldoende vind.  Het zegt alles op zich en is sober (wetenschap ook). Overigens vind ik veel quotes ook nogal veelbelovend (te veel). Tegenover gewoon "sciencetalk.nl/forum" op zich belooft niets en als de geprovoceerde bij uitstek de website komt bezoeken zal deze pas interpreteren bij het daadwerkelijke bezoeken, tegenower als de quote te voorbarig is, zal de interpretatie al gebeuren voor de nieuwe bezoeker op het web surft. Immers is niet alles zo uitnodigend voor iedereen als het voor sommigen is.

Een post naar men hart en volledig akkoord.

Om maar even op een uitdrukking te komen van Stern:

"Taal kan de volheid van een ervaring niet uitdrukken, het ontwikkelen van het vermogen tot spreken is niet alleen vooruitgang".


Gewoon een URLtje wekt al een voldoende nieuwsgierigheid op en hoé de gebruikers het zelf beleven wordt ook aan hén overgelaten.

Bovendien is wetenschap leuk indien er een voldoende voorwaarde van interesse is...Ik vind dat bijna alle quotes een opgefokte waarde vertonen. (samenhorigheid: qué? kennis: een poging tot)


Tant pis,

101% akkoord met de heilige koe.

Inch Allah!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
Gebruikersavatar
Jekke
Artikelen: 0
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 14:46

Re: Slogan

Goldsteen schreef:
Het grootste wetenschappelijke forum van de Benelux
HolyCow schreef:
de benelux???? belgie en vlaanderen zul je bedoelen(het is een nederlandstalig forum)
HolyCow schreef:
Ger schreef:  
België en Vlaanderen? Ik zou zeggen Nederland en Vlaanderen  
jah uiteraard


< schoolmeestermodus >

HolyCow en Ger allebei mis. Goldsteen gelijk. Misschien zijn we wel het grootste wetenschapsforum ter wereld, weet ik veel. In ieder geval het grootste Nederlandstalige. Ik kan me om te beginnen niet voorstellen dat er in Wallonie of Luxemburg een groter wetenschapsforum zou zijn, in wat voor taal ook.

< / schoolmeestermodus >


Oké strikt genomen is dat waar veronderstel ik, maar het is geen vergelijking die opgaat, zo kun je ook bvb eender welk land erbij halen neem nu andorra, of een stad evengoed of irak of welk gebied dan ook. Maar ik kijk naar waar dit forum een boodschap heeft. aangezien in wallonië onvoldoende mensen fatsoenlijk nederlands spreken, tel ik dit er niet bij. Voor de gebieden waar dit forum een significante waarde heeft noem ik dit slechts het grootste forum: nederland en vlaanderen.
Gebruikersavatar
Veertje
Artikelen: 0
Berichten: 6.715
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 17:43

Re: Slogan

sciencetalk.nl/forum

De beste hangplek die er is.


Aha!

sciencetalk.nl/forum
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Slogan

die laatste van Veertje is 't wat mij betreft :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Cycloon
Artikelen: 0
Berichten: 4.810
Lid geworden op: ma 24 jan 2005, 20:56

Re: Slogan

Idd die laatste van veertje klinkt wel goed, een enkele url op de t-shirt is maar leeg, maar met zo een quote lijk het me wel iets 8)
Gebruikersavatar
Cycloon
Artikelen: 0
Berichten: 4.810
Lid geworden op: ma 24 jan 2005, 20:56

Re: Slogan

Aha! Kijk es wat ik heb gevonden :roll:


Afbeelding
Gebruikersavatar
Friendly Ghost
Artikelen: 0
Berichten: 222
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 17:49

Re: Slogan

Eéntje speciaal voor StrangeQuark:


"I reject your reality and substitute my own"

- Theorieontwikkeling @ sciencetalk.nl/forum
"If you're scared to die, you'd better not be scared to live"
Gebruikersavatar
Wouter_Masselink
Artikelen: 0
Berichten: 8.560
Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 09:54

Re: Slogan

Friendly Ghost schreef:Eéntje speciaal voor StrangeQuark:


"I reject your reality and substitute my own"

- Theorieontwikkeling @ sciencetalk.nl/forum

"I reject reality and substitute it with my own" is de quote van Adam Savage.
"Meep meep meep." Beaker
Gebruikersavatar
Friendly Ghost
Artikelen: 0
Berichten: 222
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 17:49

Re: Slogan

Wouter_Masselink schreef:
Friendly Ghost schreef:Eéntje speciaal voor StrangeQuark:


"I reject your reality and substitute my own"

- Theorieontwikkeling @ sciencetalk.nl/forum

"I reject reality and substitute it with my own" is de quote van Adam Savage.

Ehm, volgens mij is het zonder de "it with".
"If you're scared to die, you'd better not be scared to live"
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Slogan

"Hier zou een mooie slogan moeten staan"


-www.Wetenschapsforum.nl-

ads

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Gebruikersavatar
Raspoetin
Artikelen: 0
Berichten: 3.507
Lid geworden op: wo 28 sep 2005, 15:46

Re: Slogan

I went to sciencetalk.nl/forum

and all I got is this lousy T-shirt
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!