Puzzel Puzzels
made in flanders
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

nee, middelbare school niveau. Sorry, die 6 ervoor staat voor het zesde jaar. Dit is dus mijn laatste jaar op de middelbare school (hoop ik toch)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Ger

Ah, dankjewel.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Nadine

Hallo allemaal! :roll:

Ik ben Nadine, vrij nieuw hier! Om precies te zijn twee dagen oud, hahaha.

Ik ben 24 jaar en kom uit Nieuwkoop "naast Alphen ad Rijn" een dorpje wat waarschijnlijk niemand kent. "In de buurt van Gouda."

Ben werkzaam bij een ICT bedrijf (vraag me niks over computers :D ben blij dat ik mijn enter knop kan vinden) en doe van alles en nog wat.

Heb verschillende opleidingen gevolgt, totaal verschillend van elkaar.

Momenteel ben ik bezig met BKB en COB "oftewel in jip-en-janneke-taal boekhouden. Daarnaast haal ik mijn franse taal weer op.

Ik ben per toeval op deze site gekomen en kom bijna niet meer weg.

Ik ben namelijk ontzettend nieuwsgierig en wil alles weten, vandaar dat mijn interresses erg uitgebreid zijn! Ik vind het leuk om te discusieren en vind het dus ook uiterst interessant meningen en gedachten gangen van andere mensen te bekijken.

Verder ben ik o.a. werkzaam geweest in het toerisme en heb dus heel wat landen gezien en mensen leren kennen. Mijn grootste hobby is reizen

en lekker met vrienden de hort op!

Hoop dat dat informatief genoeg was, hahaha.

Groetjes!! :D
Ger

Ik ken dat dat dorpje wat niemand kent wel. Heb ik nu een streepje voor? :roll:
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
StrangeQuark

Ja ik ken Nieuwkoop ook. Volgens mij is het best bekend. Ik weet in ieder geval dat jullie mooie plassen in de buurt hebben. (De Nieuwkoopse plassen, je verzint het niet) En volgens mij had ik ooit eens gelezen dat jullie heel veel smederijen hadden vroeger. Dat is me althans bijgebleven, klopt dat?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Nadine

Zo, pluspunten Ger!!! [wortel]

Je hebt helemaal gelijk StrangeQuark! Dat soort smederijen bezitten we nog, wat de Nieuwkoopse plassen betreft (hoe kan het ook anders, hahaha) die zijn het meest bekend.

Je kan er perfect vissen en zwemmen.

De wat oudere onder ons, kennen Nieuwkoop vooral aan de Beverly Hills. Een flinke discotheek met twee soorten muziek.

De dj's die daar draaiden staan nu in andere grote discotheken.
StrangeQuark

Nog nooit uitgeweest in Nieuwkoop (als je aan de andere kant van het land woont is dat misschien ook niet zo verwonderlijk). Is dat wat?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Nadine

Raad het je niet aan! Vroeger was het leuk uitgaan hier, zo'n 9 a 10 jaar geleden. Helaas zijn die tenten 8 jaar geleden allemaal gesloten.

Wat wel leuk is is met een boot de plassen over, de natuur is prachtig en we bezitten zo'n 20 kroegen. Dus als je een kroegentocht wil houden zit je in ons dorpje goed!! :roll:
Ger

Zullen we eens een kroegentoch gaan houden met iedereen van t wetenschapsforum?
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Nadine

Ja dat vind ik een goed plan! Ik zou alleen ff wachten tot het warmer wordt.
StrangeQuark

Zullen we eens een kroegentoch gaan houden met iedereen van t wetenschapsforum?

Prima plan. Als je dat op je zou willen nemen, is er zelfs een speciaal bijeenkomst forum, waar je aan deel kan nemen, dan kan je ff goed overleggen. Als jij en Nadine dat opzich willen nemen, moet je maar ff een PB'tje sturen, of anders het gewoon hier posten, misschien zijn er wel mensen die willen helpen. (Warmte afwachten is een goed idee, maar kroegen zijn ook warm. :roll:
Ger

Kroegen zijn warm en van kroegen wordt je ook van binnen warm. :roll:

Bijeenkomst forum? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een babbelbox over wat we met z'n allen gaan doen? Heb ik nog nooit wat van gezien...

Maar ik heb wel interesse hoor. Voeg me maar toe, als het beheer dat toestaat. Kan ik ff kijken hoe jullie dat zoal doen. Nadine, ben je "in"?
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
junyong

Beste MENSEN!

Ik kwam hier toevallig op deze forum omdat ik mijn DIFERENTIEREN skills wou bijspijkeren (minicursus meteen geprint hihi)!

Ik ben 23jaar, 5de jaars HTS Civiele Techniek ( 1jaartje fulltime gegamed, ben daardoor veel dingen gaan vergeten! en daarom zit ik hier nu ook haha )

Ben van Singaporees afkomst en heb chinese bloedspreek, lees, schrijf gebrekkig Nederlands, engels, duits, frans en chinees.

Dit terzijde: Het valt mij op, dat er veel slimme mensen hier zijn. Hoog studeren of goede baan hebben.

Verder: Ik ga aanstaande maandag naar Nigeria voor mn afstudeeropdracht en mag lekker veel mechanica, Wiskunde, natuurkunde op los gooien op het praktijk. ( niet erg prettig). Ben net 2 weken terug, en ook uit Nigeria.

Maar goed jullie mij hier nog vaak rond dobbelen en met vragen komen, dus wees niet bang :roll: [/b]
Respect 2 kennis!
Moslim

Dan kom ik mij hier is voorstelleh hé :roll:

Hallo,

Mijn naam is karim en ik ben een Moslim. Ik voel me niet hoger dan de rest noch voel ik mij lager. Waarschijnlijk denk ik dat ik de enigste hier ben die de Islam praktiseert en ze in praktijk brengt. Ik zal de alle handelingen van een moslim hier in praktijk brengen, namelijk respect tonen aan andermans religie en respect tonen aan verschillende meningen en rassen. Ik ben geen wetenschapper noch iemand die de wetenschap bestudeert, maar ik heb wel een grote interesse voor de wetenschap. Zoals ik al zei praktiseer ik de Islam, en ik zie dat in vroege eeuwen moslims verschillende dinges hebben uitgevonden, dit geeft mij de moed om zich meer te verdiepen in de Wetenschap. Ik zal jullie bewijzen geven over de wetenschap aan de hand van de Edele Koran. Ik sta open voor vragen mbt Islam, en ik zal ook vragen stellen. Ik hoop dat ik hier veel over jullie zal leren en jullie ook van mij

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

DePurpereWolf

Dat je de enigste Moslim hier zou zijn ontken ik. Dat zou ook wel raar zijn met 4700 gebruikers op dit forum.

Wetenschappelijk heeft naar mijn weten niets met geloof te maken. Waar ik werk hebben we allemaal een andere achtergrond, maar we kennen allemaal dezelfde natuurkunde en wiskunde.

Ook al is dit een wetenschapsforum, er zijn ook politieke en filosofische forii, in deze forii trachten we echter politieke en filosofische vraagstukken 'wetenschappelijk' (lees: logisch) te bekijken.

Maar je bent van harte welkom natuurlijk.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!