Puzzel Puzzels
Cycloon
Artikelen: 0

Re: Het grote rokerstopic

Innoverend zijn ze daar wel :roll:

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Bekijk product

Phillip

er is iets dat ik niet versta. vroeger zo'n 400jaar geleden paffen de indianen hun vredespijp. anders hun tomahawk :roll:

en ze leefden nog lang en gelukkig...

en nu, is het allemaal slecht en ongezond, dus weg ermee, want t' is drug.. ge gaat er allemaal van dood... blablabla

pffff jongens, euh... twintig sloefen moet je zeker niet roken, maar een sigaret; sigaar; pijp... euh... liever een dioxine kip? kernafval? industriële rookgassen? of stadslucht? (5 sigaretten komt overeen met de lucht van Milaan)

akkoord, het is 100% niet gezond. kost veel, is ginderlijk. maar zo'n afkeer... :P

zo'n op een weg eentje roken, ge zult er niet van dood gaan hoor. maar als je kan, nie roken. het is en blijft soft drug. tenzij je overgaat naar joints enz. euh... afblijven.

en nog iets, bepaalde dranken zijn ook niet goed voor de lever en voor het lichaam. tja, wat is er dan nog goed en gezond? een appel? die is ook besproeid met vergif.

ik zeg: met mate, dus niet overdrijven en nu en dan eentje (pintje/saffe.. babbeltje) moet kunnen. euh... als we 100 oud worden, gaan we ook moeten zitten in onze zetel en wachten tot .... :P
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Phillip

Jan van de Velde schreef:
Dit is h'm.  

Te vinden op de meeste Nederlandse perrons
"Nederland Innovatieland", of zoiets, dat was toch de kreet? :P

Ik ga ergens asiel zoeken..... :roll:
asiel gevraagd? niet moeilijk, kom naar België :P
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!
Ger

twintig sloefen moet je zeker niet roken, maar een sigaret; sigaar; pijp... euh... liever een dioxine kip? kernafval? industriële rookgassen? of stadslucht? (5 sigaretten komt overeen met de lucht van Milaan)
Ik kan je nog iets leukers vertellen. Sigaren roken is nog veel minder ongezond (gezonder wil ik het niet noemen, dus daarom deze woordkeus). Sigaren rook je namelijk niet over je longen. Simpel gezegd sluit je je keel af op het moment dat je een trekje neemt. Milaan is dus ongezonder dan een doos sigaren.

En voor mensen die dan vragen "waarom rook je ze dan?" Simpel. Het is lekker.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Bas

Op de Nederlandse tv is zo'n reclame met een indiaan die zijn (vredes?)pijp rookt in de tent waar ook zijn kinderen slapen. Zijn vrouw gooit een emmer water over hem heen en zegt dat hij niet mag roken waar de kinderen bij zijn ("Ga maar op het balkon ofzo!"). Leuk grapje (indiaan vraagt vervolgens: "Wat is een balkon?"), maar vroeger zal het vast heel anders zijn gegaan.

Maar goed, waar het om gaat is dus dat je echt zoveel mag roken als je zelf wilt, tot de kanker uit je lichaam spat, maar niet als er anderen bij zijn die er last van hebben. En ook zeker niet als er kinderen bij zijn.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Phillip

ik heb ooit eens gehoor dan canabis een zeer goede serrum is. zoals morfine in ziekenhuizen. men haalt de schadelijke stoffen uit en bewaard de genodsmiddel.

weet je wat het probleem is, dat de fabrikanten meer straffe spul in stopt in de tabak. zeg maar de verslaving nog sterker maken. dat is volgens mij het grootst probleem vergif.

ik drink graag een pintje, mij niet? :P maar daarvoor moet ik niet dronke zijn van de eerste slok. ja achter 10 pinten :D ok als je niet met de wagen moet rijden.maar goe dan ook, het blijft allemaal ongezonde gewoontes, maar zonder genodsmiddel is het leven gewoonweg niet realistisch. in de week studeren of werken en week-end ferm uit je dak gaan. maar ken je grenzen. :roll:

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Jan van de Velde

Vorige week toevallig een treinreis gemaakt , voor het eerst in vele jaren, en de rookpalen op de stations van Rotterdam en Utrecht "bewonderd".

Verdomd als die rookpaal in Rotterdam CS zelf niet harder rookte dan de rokers eromheen....

Voor de rest nog 6 rookpalen gezien, geen van allen zelf rokend. Maar dat fotootje enkele berichten eerder is dus geen leugen. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!